Szczęśliwa rodzina
Program Szczęśliwa Rodzina, dzięki swojej konstrukcji, zapewnia rodzinom fachową pomoc i oszczędność czasu w problemach dnia codziennego, zwłaszcza tych związanych ze zdrowiem. Dzięki niemu klienci otrzymują dostęp do wielu przydatnych usług. Pierwszym z takich świadczeń jest Osobisty Asystent Medyczny, który zapewnia klientowi pełną obsługę w zakresie organizacji świadczeń medycznych i opiekuńczych.
W ramach pakietu szczęśliwa rodzina klienci mogą uzyskać również dostęp do Medycznej Platformy Informacyjnej, czyli telefonicznego kompendium wiedzy na wszelkie tematy związane ze zdrowiem - od wskazania miejsca, w którym dostępne są poszukiwane przez nas leki, po wskazówki na temat zdrowego żywienia. Przydatną usługą dla wszystkich rodziców jest również pomoc w organizacji korepetycji dla chorych dzieci, wraz ze sprawdzeniem zakresu bieżącego programu nauczania w szkole. W pakiecie nie może oczywiście zabraknąć assistance medycznego, obejmującego pomoc w przypadku nagłego zachorowania, nieszczęśliwego wypadku lub hospitalizacji.
Wielu z nas często nie zdaje sobie z sprawy z tego, jaka pomoc przysługuje nam w ramach różnych ubezpieczeń. Dlatego powinniśmy bacznie prześledzić nasze umowy, by móc w pełni wykorzystać zawarte w nich assistance. Ten element powinien być również ważnym czynnikiem przy wyborze produktów i usług. Będąc świadomym klientem możemy wybrać oferty z większą wartością dodaną.
****************************
Inter Partner Assistance (www.ipa.com.pl) to marka należąca do Grupy AXA Assistance wchodzącej z kolei w skład Grupy AXA. Inter Partner Assistance Polska świadczy usługi od 1994 roku w sektorze podmiotów instytucjonalnych (działalność o charakterze B2B2C). Zasięgiem Grupa AXA Assistance obejmuje cały świat, posiadając swoje filie w ponad 30 krajach, a w pozostałych – sieć korespondentów. Inter Partner Assistance Polska zapewnia swoim klientom kompleksowe rozwiązania assistance w Polsce i za granicą - poza assistance medycznym, podróżnym i prawnym także assistance samochodowy, assistance domowy, szeroką gamę produktów związanych z ochroną zdrowia, pakiety świadczeń informacyjnych i usługowych o charakterze lifestyle, specjalistyczne usługi likwidacji szkód ubezpieczeniowych i wiele innych związanych z niesieniem pomocy i informacji potrzebnych na co dzień. Obecnie pod ochroną spółki, za pośrednictwem jej klientów korporacyjnych, znajduje się około 5 milionów Polaków. Polityka jakościowa Inter Partner Assistance Polska kształtowana jest w oparciu o metodologię Six Sigma (AXA Way).
Więcej informacji udziela:
Paweł Tabaka
664 117 109
pawel.tabaka@multipr.pl
Multi Communications,
ul. Wrotkowa 14
02-553 Warszawa
tel.: (22) 845 04 36
fax.: (22) 845 65 92
Informacja prasowa Inter Partner Assistance z 13.10.09