Medyczny Ekspert Domowy to nowy produkt PZU oferowany klientom, którzy są objęci ochroną w ramach grupowych ubezpieczeń pracowniczych oraz ubezpieczeniem Pełnia Życia.
- To usługa łącząca pomoc w domu z pomocą medyczną - mówi Weronika Dejneka, zastępca dyrektora Biura Zarządzania Produktami PZU Życie. Produkt został przygotowany z myślą o osobach starszych. - W krajach rozwiniętych ciągle zwiększa się odsetek ludzi w podeszłym wieku, wymagających stałej opieki medycznej pomocy w życiu codziennym. Z drugiej strony, ludzie młodzi, ze względu na intensywny tryb życia, także potrzebują łatwego i szybkiego dostępu do usług pomocowych - twierdzi Jacek Konieczny, dyrektor Departamentu Handlowego Inter Partner Assistance Polska.
Przedmiotem ubezpieczenia jest zdrowie ubezpieczonego, ewentualnie również jego małżonka i dzieci. Ubezpieczenie zapewnia w razie wystąpienia u ubezpieczonego lub współubezpieczonych zdarzenia medycznego (określonych w ogólnych warunkach: choroby lub stanu zdrowia) bogaty zakres świadczeń assistance oferowanych przez partnera PZU – Inter Partner Assistance Polska, zgrupowanych w czterech Pakietach:
- Zagraniczna Konsultacja Medyczna - zapewnia możliwość skorzystania przez ubezpieczonego z zagranicznej konsultacji medycznej, przeprowadzonej przez lekarza zatrudnionego w jednym z ponad 2,5 tysiąca ośrodków w Europie Zachodniej oraz USA, na podstawie dokumentacji medycznej oraz pierwszej opinii medycznej wydanej przez lekarza prowadzącego.
- Prywatna Opieka Domowa – to szeroki pakiet usług związanych z opieką nad przewlekle chorym ubezpieczonym (lub członkiem jego rodziny) – mowa tu o takich usługach jak transport medyczny, opieka pielęgniarska, wizyty rehabilitantów czy opieka nad pozostawionymi w domu dziećmi a nawet zwierzętami domowymi.
- Pomoc w Planowaniu Leczeniu - umożliwia, poprzez połączenie telefoniczne z Centrum Medycznym IPA, konsultację której celem będzie odnalezienie niezbędnej placówki medycznej jak najbliżej domu ubezpieczonego, względnie odnalezienie i ustalenie terminu wizyty w takiej placówce, która posiada najbardziej dostosowany do potrzeb chorego zakres usług.
- Całodobowy Telefoniczny Serwis Medyczny - pozwala ubezpieczonemu na otrzymanie o każdej porze dnia kompleksowej informacji dotyczącej położenia i godzin pracy placówek medycznych a także informacji medycznej dotyczącej opieki nad niemowlętami, diet i zdrowego żywienia oraz szeregu innych wiadomości z zakresu medycyny.
Źródło: Komunikat prasowy PZU
JT