Towarzystwo Ubezpieczeniowe Signal Iduna informuje klientów biura podróży Selectours & Telemac Sp. z o.o, że zwrot wpłaconych zaliczek nie dotyczy osób, które wyjechały z kraju i z uwagi na upadłość biura były zmuszone skrócić swój wyjazd. Wynika to z umowy gwarancyjnej, która została stworzona na podstawie ustawy o usługach turystycznych. W takim przypadku możliwe jest dochodzenie roszczeń na drodze cywilnej przeciwko firmie Selectours & Telemac Sp. z o.o
Towarzystwo Ubezpieczeniowe Signal Iduna pragnie przypomnieć, że odszkodowanie w ramach gwarancji świadczeń w pierwszej kolejności obejmuje pokrycie kosztów związanych z powrotem poszkodowanych turystów do kraju oraz zwrot wszystkich zaliczek wpłaconych na rzecz biura Selectours & Telemac Sp. z o.o. do wysokości kwoty gwarancyjnej 3 665 000,00 PLN, wpłaty zrealizowane zostaną proporcjonalnie do wysokości pozostałej sumy, po odjęciu kosztów powrotu do kraju.
Termin zgłaszania roszczeń upływa 31 grudnia 2010 r. Dlatego Towarzystwo prosi o jak najszybsze przesyłanie zgłoszeń, gdyż to pozwoli na szybsze zakończenie procesu obsługi.
Jednocześnie informujemy, że w sprawach dotyczących organizacji lotu należy kontaktować się z Urzędem Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego pod numerem telefonu +4822 59 79 543.
Kontakt:
Sylwia Mikiel
Tel.: +48 505 62 16, Tel. kom. +48 600 894 055
E-mail: Sylwia.Mikiel@signal-iduna.pl
SIGNAL IDUNA Polska TU S.A.
SIGNAL IDUNA Życie Polska TU S.A.
ul. Jasna 14/16a
00-041 Warszawa
Komunikat TU Signal Iduna z dnia 16.09.2010 r.