W nowej kampanii PZU OFE każdy zainteresowany może poznać swoja przyszłość. Na podstawie specjalnej ankiety dostępnej na internecie klient pozna swoje losy za kilkadziesiąt lat.
Nowa kampania ubezpieczyciela ma zachęcić młode osoby do wyboru PZU OFE. Internauta musi wpisać specjalny kod aktywujący, który rozdawany jest w salonach Empik, lub który można wygenerować już na samej stronie. Dosyć nietypowe podejście do reklamowania funduszu emerytalnego bazuje na koncepcie kreatywnym powstałym w agencji Leo Burnett.
Czy specyficzna kampania zachęci młodych ludzi do wyboru PZU OFE? Naprawdę trudno powiedzieć. Trochę wątpliwym wydaje się, żeby wielu młodych ludzi sprawdziło swoja przyszłość na stronie internetowej. Z drugiej strony nieoczywisty przekaz kampanii jest dosyć intrygujący. W przeciwieństwie do większości nudnych kampanii OFE, jest to pomysł ciekawy i humorystyczny. Wielu potencjalnych klientów nie powiąże od razu reklamy z firmą PZU i ze zwykłej ciekawości zajrzy na stronę. Nie muszą wypełniać testu, wystarczy że wybiorą ubezpieczyciela, bo spodoba im się reklama.
Źródło: Mediarun
Jakub Tabisz