W ramach oferowanych świadczeń
Klient ma również zapewnioną pomoc domową po hospitalizacji trwającej dłużej niż 7 dni, opiekę nad dziećmi, osobami starszymi lub niepełnosprawnymi, a także dostawę leków i sprzętu medyczno-rehabilitacyjnego.
PORÓWNAJ OFERTY NNW!
Ubezpieczenie zawierane jest na okres 12 miesięcy, po podpisaniu przez klienta „Deklaracji przystąpienia" (i opłaceniu składki) i jest automatycznie kontynuowane przez kolejne roczne okresy ubezpieczenia. Wartością dodaną do ubezpieczenia NNW i assistance medycznego jest dostęp do infolinii medycznej, działającej w systemie całodobowym przez 365 dni w roku.
Assistance medyczny i NNW do konta
Generali zaczyna skutecznie wykorzystywać kanał bankowej dystrybucji. Współpraca ta będzie korzystna zarówno dla BOŚ jak i ubezpieczyciela. Klient banku posiadający odpowiedni rodzaj konta, może liczyć na atrakcyjną ofertę ubezpieczeniową i na dodatek nieszczególnie martwić się o opłacanie składek. NNW dodawane do ROR nie jest już czymś szczególnym w Polsce. Co innego z medycznym assistance, które wciąż nie jest takie powszechne nawet wśród zwykłych polis życiowych.
Dzięki ofercie Generali i współpracy z BOŚ każdy klient bardzo łatwo zabezpieczy się przed następstwami nieszczęśliwych wypadków, przy okazji skorzysta z medycznej infolinii i niezbędnej hospitalizacji. Na ile współpraca z BOŚ przysłuży się samemu Generali dowiemy się pewnie pod koniec roku czytając sprawozdanie finansowe ubezpieczyciela. W bancassurance problemem bywa rzeczywisty zysk netto towarzystwa, nie zawsze taki wysoki jakby na to wskazywały opłacane składki. Z drugiej strony w ten sposób produkty Generali mają szansę dotrzeć do wszystkich klientów banku.
Źródło: Generali
Jakub Tabisz