Telekomunikacja Polska przygotowała ofertę ubezpieczenia grupowego, z której od poniedziałku mogą korzystać ich abonenci. „Bezpieczny Rachunek” to ochrona w sytuacji, gdy nastąpi nieprzewidziane zdarzenie takie jak: utrata pracy, śmierć w wyniku NNW, w wypadku komunikacyjnym czy lotniczym.
Ubezpieczenie jest skierowane do wybranej grupy pełnoletnich abonentów posiadających telefon stacjonarny i korzystających z innych usług TP SA, którzy nie ukończyli 59 lat. Obecnie klient nie ma możliwości samodzielnie przystąpić do ubezpieczenia. Sprzedaż ubezpieczenia następuje poprzez kanał telesales. Podczas rozmowy z Klientem konsultant TP przedstawia mu Ogólne Warunki Ubezpieczenia. Po wysłuchaniu oferty abonent wyraża przez telefon zgodę na przystąpienie do ubezpieczenia. Tym samym zawierana jest umowa.
Ubezpieczenie dostępne jest w dwóch wariantach:
|
SUMA UBEZPIECZENIA |
RYZYKO |
wariant I |
wariant II |
Utrata pracy * |
100 zł (miesięcznie) |
200 zł (miesięcznie) |
Śmierć w wyniku NW |
5 000 zł |
10 000 zł |
Śmierć w wypadku komunikacyjnym |
25 000 zł |
100 000 zł |
Śmierć w wypadku lotniczym |
50 000 zł |
150 000 zł |
* suma ubezpieczenia stanowi równowartość 12 miesięcznych świadczeń w ciągu 12 kolejnych miesięcznych okresów ubezpieczenia
Okres ubezpieczenia w stosunku do każdego Ubezpieczonego wynosi jeden miesiąc i ulega automatycznemu przedłużeniu na kolejny miesięczny okres ubezpieczenia odpowiadający miesiącowi kalendarzowemu.
Opłata za korzystanie z ubezpieczenia „Bezpieczny Rachunek” dołączana jest bezpośrednio do faktury za usługi telekomunikacyjne. W pierwszej kolejności zaliczane są płatności z tytułu usług świadczonych przez Telekomunikację Polską, a następnie z tytułu usług ubezpieczeniowych. W przypadku braku zapłaty całkowitej lub częściowej Klient może utracić ochronę ubezpieczeniową.
Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa, Bankier.pl, Telekomunikacja Polska
OZ