„Ubezpiecz życie” – takim hasłem ING zachęca do korzystania z ubezpieczeń na życie.
Nowa kampania ING Życie rozpoczęła się 22 listopada 2009 r. i potrwa do końca grudnia. W kampanii wykorzystywana jest telewizja, internet oraz outdoor. W spocie telewizyjnym wystąpił związany z firmą od 11 lat Marek Kondrat. 15-sekundowy film podkreśla wieloletnie doświadczenie ING na polskim rynku ubezpieczeń na życie i skalę prowadzonego biznesu oraz kieruje do strony www.ingżycie.pl. Reklama emitowana jest w TVP, TVN, Polsacie i stacjach tematycznych jak TVN 24, TVN CNBC Biznes czy Discovery Channel.
„
Chcemy przekonywać ludzi, że warto ubezpieczać się na życie i wybierać do tego odpowiednią firmę – specjalistę w tej dziedzinie – jakim niewątpliwie jest ING Życie” – mówi Anna Grzelońska, dyrektor ds. komunikacji marketingowej ING Życie.
Na stronie www.ingżycie.pl ING uruchomiło specjalną podstronę „Ubezpiecz życie”, która w przystępny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia związane z ubezpieczeniami na życie. „Co to są ubezpieczenia na życie?”, „dlaczego warto ubezpieczać życie?”, „w jaki sposób to zrobić?” – odpowiedzi na te pytania przedstawione są w atrakcyjnej graficznie formie i treści. Specjalny kalkulator umożliwia oszacowanie sumy ubezpieczenia odpowiadającej potrzebom.
Kampania outdoorowa realizowana będzie od 1 grudnia w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu. Na wielkoformatowych siatkach pojawi się hasło „Ubezpiecz życie”. Kreacja nawiązuje do zbliżających się świąt Bożego Narodzenia.
Kontakt
Beata Zduńczyk-Skup
Rzecznik Prasowy
beata.zdunczyk-skup@ingcentrala.pl
tel.: 022 522 00 14
mobile: +48608009300
Piotr Papaj
Zastępca Rzecznika Prasowego
piotr.papaj@ingcentrala.pl
tel.: 022 522 05 18
mobile: +48515222162
Informacja prasowa ING TUnŻ z 24.11.09