Co jest ważne dla klienta?
Czym – oprócz ceny produktu oraz warunków ubezpieczenia, czyli wielkości i zakresu świadczeń – towarzystwo ubezpieczeniowe może przyciągnąć klientów? Na co jeszcze warto zwrócić uwagę wybierając firmę ubezpieczeniową? Oczywiście na jakość obsługi oraz dodatkowe usługi świadczone przez zakład ubezpieczeń (ocena ryzyka, prewencja, monitoring programu).
LP. |
CECHY |
1. |
Szybkość i sprawność obsługi |
2. |
Fachowość i wiedza personelu |
3. |
Komunikatywność personelu |
4. |
Wiarygodność i zaufanie do zakładu |
5. |
Uprzejmość i życzliwość personelu |
6. |
Brak kolejek, duża liczba stanowisk |
7. |
Terminowość wypłaty odszkodowań |
8. |
Wysokość składki ubezpieczeniowej |
9. |
Proste i zrozumiałe druki, owu |
10. |
Bezpieczeństwo usługi, brak ryzyka |
Dlaczego coraz więcej osób zwraca uwagę nie tylko na cenę ubezpieczenia? Odpowiedź zdaje się być łatwa. Jeśli już coś kupujemy, chcemy aby produkt ten w pełni nas satysfakcjonował. Tak jest w przypadku rzeczy materialnej oraz w przypadku rzeczy niematerialnej, jaką jest polisa na życie. Decydując się na zakup ubezpieczenia chcemy mieć pewność, że nasze pieniądze będą dobrze spełniały swoją rolę, a my sami będziemy należycie obsłużeni przez pracowników danego towarzystwa ubezpieczeniowego.
Alicja Szakiel
Kup ubezpieczenie