W związku z intensywnymi opadami deszczu, które w ostatnim czasie nawiedziły część Polski, Inter Partner Assistance odnotowało o 100% większą liczbę zgłoszeń z zakresu home assistance. Najpoważniejszy wzrost widoczny jest w zapotrzebowaniu na profesjonalne wsparcie dekarzy.
Trudne warunki atmosferyczne w naszym kraju spowodowały zarówno wzrost zapotrzebowania na pomoc techniczną w domu, jak i zwiększenie liczby zgłoszeń w zakresie assistance samochodowego. Jak wynika z analizy Inter Partner Assistance, od soboty 15 maja podwoiła się liczba spraw związanych z uszczelnianiem dachów. Choć w badaniach przeprowadzonych w marcu 2010 roku na zlecenie Inter Partner Assistance świadczenia te oceniane były jako mniej przydatne niż pomoc hydraulika, elektryka, malarza, czy np. technika urządzeń grzewczych, to w okresie tak intensywnych opadów okazały się bardzo potrzebne.
„
Odbieramy również wiele telefonów od klientów, którzy proszą o pomoc w znalezieniu pomp lub organizację pomocy przy osuszaniu budynków.” – mówi Marzena Chacińska, Dyrektor Działu Operacyjnego w Inter Partner Assistance Polska SA –
„Choć usługi takie wykraczają poza zakres warunków obsługiwanych przez nas ubezpieczeń, to wspieramy klientów kierując ich do lokalnych usługodawców i służb, które mogą zapewnić im taką pomoc.”
Cześć ubezpieczeń majątkowych zawiera świadczenia, które okazują się wyjątkowo przydatne podczas intensywnych opadów i podtopień. Jednym z nich, jest przewóz mienia do przechowalni, który pozwala ograniczyć wysokość szkód. Kolejną usługą przydatną w takiej sytuacji jest zapewnienie i pokrycie kosztu hotelu jako zastępczego miejsca zamieszkania, gdy własne mieszkanie nie nadaje się do użytku.
Deszcz spowodował również utrudnienia dla kierowców
Intensywne opady deszczu spowodowały również 30% wzrost liczby zrealizowanych spraw w zakresie assistance komunikacyjnego. Inter Partner Assistance odebrała wiele zgłoszeń dotyczących zalania pojazdów podczas jazdy oraz w garażach. Ze względu na złe warunki pogodowe zwiększyła się również liczba kolizji drogowych.
„
Warunki atmosferyczne w części kraju spowodowały, że dyspozycyjność usługodawców w niektórych rejonach jest ograniczona.” - uprzedza Marzena Chacińska. – „
Nieprzejezdne drogi, zamknięte mosty wydłużają niekiedy czas dojazdu na miejsce zdarzenia. W części kraju - np. w zalanych rejonach Krakowa - holowanie pojazdów bywa niemożliwe.”
Aby skorzystać z assistance w trudnych warunkach pogodowych, wystarczy zadzwonić pod numer podany na polisie ubezpieczeniowej – mieszkaniowej lub komunikacyjnej. W razie kontaktu z Inter Partner Assistance specjaliści zorganizują pomoc w zakresie uwzględnionym w danym ubezpieczeniu, a w trudnych sytuacjach - wykraczających poza warunki danej umowy ubezpieczenia - doradzą, jak uzyskać potrzebne wsparcie.
Sprawdzam składkę!
Kontakt:
Paweł Tabaka
tel. 664 117 109
e-mail: pawel.tabaka@multipr.pl
Edyta Miszczuk
tel. 604 089 990
e-mail: edyta.miszczuk@multipr.pl
Multi Communications,
ul. Wrotkowa 14
02-553 Warszawa
tel.: (22) 845 04 36
fax.: (22) 845 65 92
Informacja prasowa Inter Partner Assistance z dnia 20.05.2010 r.