Liberty Direct - ubezpieczyciel oferujący polisy przez internet i telefon - rozpoczął produktową kampanię reklamową. W emitowanym od 7 marca spocie, oprócz ubezpieczeń komunikacyjnych OC i AC po raz pierwszy promowane są ubezpieczenia mieszkaniowe. Kreacja kampanii została przygotowana przez Liberty Direct. Produkcją zajął się dom Easy Hell, a za zakup mediów odpowiada MPG. Kampania obejmuje TVP, TVN i Polsat oraz w kanały tematyczne.
„Ubezpieczenia mieszkaniowe cieszą się coraz większym zainteresowaniem naszych Klientów. Z tego względu zdecydowaliśmy się na uwzględnienie tego elementu naszej oferty w najnowszej kampanii” - mówi Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct. „Najnowszy spot wpisuje się w konwencję dotychczasowych kampanii produktowych opartych na relacjach klientów. Tym razem bohaterką filmu jest kobieta, która kupując pakiet polis komunikacyjnych OC i AC w Liberty Direct zaoszczędziła 300 zł, a ponadto ubezpieczyła w naszej firmie mieszkanie. Z poprzednimi kreacjami kampanię łączy również hasło: „Sprawdzone ubezpieczenie w lepszej cenie" oraz Statua Wolności – symbol Liberty Direct" – dodaje Karski.
Sprawdzam składkę!
Oferta ubezpieczeń komunikacyjnych Liberty Direct obejmuje OC, AC, NNW, Assistance, Ubezpieczenie Szyb. Korzystne stawki polis są dostępne m.in. dzięki systemowi atrakcyjnych zniżek, które obejmują od 10% do 60% zniżki za bezszkodową jazdę, 5% zniżki za jednorazową płatność kartą kredytową, 5% za zakup ubezpieczenia przez internet, a także 50 zł lub 100zł dla osób kupujących polisę w programie „Poleć sprawdzone ubezpieczenie“.10% zniżkę otrzymują ponadto Klienci ING w ramach współpracy bancassurance obydwu intytucji. Dodatkowo Liberty Direct honoruje zniżki z innych towarzystw i przenosi je z OC na AC. W ramach ubezpieczeń mieszkaniowych firma oferuje natomiast ubezpieczenie wyposażenia, murów, OC oraz Home Assistance. Wszystkie polisy dostępne są w kilku prostych pakietach.
Informacja prasowa Liberty Direct z dnia 08.03.2011 r.