Bank Milenium pozytywnie rozpatrzył reklamacje dotyczące nadpłaconego ubezpieczenia pomostowego.
Wiele banków pobierało zbyt długo składki na ubezpieczenie pomostowe. Zgodnie z decyzją Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, powinny one być zwrócone. Bank Milenium, jako jedyny z większych, przez długi okres nie zgadzał się z tą decyzją. Prawdopodobnie teraz zmienił stanowisko. Jak powiedział Rafał Łyczek z portalu KupFranki.pl, „
Mamy sygnały, że ostatnio w kilkunastu przypadkach klientów, którzy złożyli nie tylko wnioski o zwrot, ale także reklamacje na ich negatywne rozpatrzenie, bank uznał roszczenie”.
Jak stwierdziła Agnieszka Nachyła, dyrektor wydziału hipotek w Banku, „
w przypadku umów kredytowych zawartych na podstawie aktualnego regulaminu zwrot proporcjonalnej części opłaty z tytułu ubezpieczenia pomostowego za dni, które upłynęły od dnia dokonania wpisu hipoteki do ostatniego dnia miesiąca, w którym kredytobiorca dostarczy do banku odpis z księgi wieczystej, odbywa się automatycznie”. W pozostałych przypadkach wnioski klientów rozpatrywane są indywidualnie.
Źródło: Rzeczpospolita
OZ