Klienci Skandii od 30 kwietnia mogą korzystać z najnowszej wersji internetowej aplikacji sytemu transakcyjnego Multiporfel. Nowa odsłona serwisu to efekt współpracy z klientami, wysłuchania ich uwag oraz sugestii. Zaprojektowane i zastosowane nowe funkcjonalności pozwalają na wygodne zarządzanie portfelem oraz szybkie dotarcie do istotnych informacji dotyczących transakcji. Wdrożone zmiany mają na celu zwiększenie funkcjonalności i intuicyjności serwisu.
Skandia w Polsce działa od 1999 roku oferując efektywne programy oszczędnościowe oparte o inwestycje w wyselekcjonowane fundusze inwestycyjne. Wśród klientów Skandii dużą grupę stanowią ludzie młodzi, aktywni zawodowo, traktujący internet i nowoczesne media jako codzienne narzędzie pracy oraz podstawowe źródło informacji. Toteż dzięki internetowym rozwiązaniom Skandii klient ma dostęp nie tylko do ogólnych informacji na temat firmy, oferty i wycen jednostek uczestnictwa funduszy, ale również do internetowego Multiportfela - indywidualnej polisy: do jej wartości, historii i do rejestru wszystkich wykonanych transakcji. Za pośrednictwem Internetu może również zmieniać strukturę inwestycji oraz parametry umowy.
Skandia, wykorzystując nowe technologie wzbogaca usługi tak, aby sprostać surowym wymaganiom klientów. Toteż nie dziwi, że obiecuje kolejne nowości.
Kontakt:
Anna Patrycy Porucznik
Rzecznik prasowy
Skandia Życie TU S.A.
Tel: +48 605 490 465
apatrycy@skandia.pl
Informacja prasowa Skandii z dnia 30.04.2010 r.