7 grudnia ruszyła kolejna odsłona kampanii AEGON pod hasłem „Przejrzyste zasady”. Tym razem jej celem jest przypomnienie osobom, które zaczynają pierwszą pracę, o konieczności wybrania OFE oraz przedstawienie AEGON OFE.
Przejrzystość, zarówno oferty, jak i zasad współpracy, są centralnymi wartościami AEGON, dlatego postanowiliśmy oprzeć na nich myśl przewodnią naszych kampanii -powiedział Michał Biedzki, Szef Grupy AEGON w Polsce.
Obecna kampania jest skierowana głównie do młodych ludzi, którym chcemy wskazać, że wybór funduszu emerytalnego jest ważną decyzją, którą podejmuje się raz na całe życie – a przynajmniej na kilka lat - dodał Hubert Kostrzyński – szef działu marketingu AEGON. –
W naszych reklamach tradycyjnie postawiliśmy na poczucie humoru odbiorców, gdyż uważamy, że reklama musi nie tylko mówić o nas, ale też sprawiać radość odbiorcom.
Obecny spot TV jest kontynuacją linii zapoczątkowanej w lutym 2009 r. Kampania telewizyjna będzie prowadzona w ogólnopolskich (TVP 1,TVP 2, TVN, Polsat) i tematycznych stacjach telewizyjnych (m.in. TVP Info, Polsat, Discovery, Animal Planet). Kreację przygotowała Agencja Drimtimtim, film wyprodukowało studio M5. Za zakup mediów odpowiada Mediaedge: cia.
źródło: Aegon