Na przełomie roku Inter Partner Assistance uruchomił program assistance dla klientów firmy Inter-Team, należącej do czołówki dystrybutorów samochodowych części zamiennych w Polsce. W ramach umowy Inter Partner Assistance wdrożył 5 unikalnych pakietów, w tym nowość na rynku – wariant udostępnienia pojazdu zastępczego na cały okres naprawy samochodu i 30 dni w przypadku kradzieży lub szkody całkowitej.
Firma Inter-Team, w ramach nowego narzędzia Inter-Team Fleet Management przeznaczonego do działań związanych z nabywaniem i administrowaniem flotą aut służbowych, nie tylko jest otwarta na obsługę wszystkich rodzajów marek pojazdów, ale także wychodzi naprzeciw potrzebom rynkowym swoich klientów. „
Wiemy jak ważna jest szybka i sprawna pomoc w razie nieprzewidzianych zdarzeń losowych w czasie podróży, tak, by pracownik mógł nieprzerwanie i bez przeszkód wypełniać obowiązki służbowe. Dotyczy to szczególnie przedstawicieli handlowych, którzy codziennie pokonują setki kilometrów oraz flot o dużej szkodowości i rotacji pracowników.” – podkreśla Justyna Rek, Kierownik Działu Zarządzania Flotą w Inter-Team. „
Dlatego w odpowiedzi na potrzeby firm, które powierzają nam zarządzanie flotą aut służbowych zdecydowaliśmy się rozbudować ofertę o pakiety assistance. Stało się to możliwe dzięki owocnej współpracy z Inter Partner Assistance, który z myślą o naszych klientach przygotował ofertę wariantową atrakcyjną zarówno pod względem kosztów, jak i zakresu świadczeń”.
Inter Partner Assistance z myślą o klienta Inter-Team opracował 5 wariantów: Basic, Optimum, Comfort, Comfort Plus oraz VIP. „
Zaproponowane przez nas elastyczne pakiety uwzględniają realne potrzeby klientów firm z branży CFM, w tym dot. podejścia m.in. do liczby dni wynajmu samochodu zastępczego w zależności od zdarzenia. Wprowadziliśmy także unikalną usługę, która zawiera opcję udostępnienie auta zastępczego w przypadku awarii na cały okres naprawy, a w przypadku szkody całkowitej lub kradzieży - do 30 dni.” - wymienia Łukasz Hajkowski, Menedżer ds. Rozwoju Biznesu, Inter Partner Assistance Polska S.A. „
Istotnym wyróżnikiem wszystkich pakietów jest także fakt, że nasze Centrum Alarmowe Assistance zapewnia również udzielenie pierwszej konsultacji medycznej drogą telefoniczną na podstawie informacji przekazanych przez uprawnionego, z zastrzeżeniem, że jego stan zdrowia nie wymaga przyjazdu pogotowia ratunkowego. Jeśli zaś zajdzie potrzeba – pracownicy Inter Partner Assistance, którego Centrum Alarmowe działa 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, zorganizują wizytę pielęgniarki, dostarczenie lekarstw.”
Klienci Inter-Team objęci są ochroną zarówno na terenie Polski, jak i pozostałych państw Unii Europejskiej i mają zapewnioną pomoc w zakresie: holowania pojazdu, udostępnienia samochodu zastępczego, ale także w przypadku nalania niewłaściwego paliwa, jego braku, konieczności wykonania naprawy auta na miejscu zdarzenia. W przypadku awarii auta lub wypadku zespół Inter Partner Assistance dla klientów organizuje zakwaterowanie kierowcy
i pasażerów, lub jeśli jest takie życzenie klienta – podróż do miejsca zamieszkania lub kontynuację podróży.
Informacja prasowa Inter Partner Assistance z dnia 14.01.2011 r.