Grupa Concordia wprowadzi³a na rynek nowe indywidualne terminowe ubezpieczenie na ¿ycie – ¯ycie Casco.
Ubezpieczyciel postawi³ na prostotê obs³ugi – polisowanie na miejscu oraz cenê – dla wiêkszo¶ci przedzia³ów wiekowych jest to najtañszy produkt na rynku. Dodatkowo wprowadzono ciekawy i atrakcyjny system prowizyjny dla po¶redników oraz mo¿liwo¶æ ³±czenia ubezpieczenia z ofert± maj±tkow± Grupy.
Rynek indywidualnych ubezpieczeñ na ¿ycie w 2008 roku to kilkana¶cie miliardów z³otych. Coraz wiêcej osób decyduje siê na polisê ochronn±, której zadaniem nie jest tylko zabezpieczenie kredytu. Warto przeprowadziæ z klientem analizê jego potrzeb ubezpieczeniowych, która poza kredytem powinna uwzglêdniaæ m.in.: dochód klienta, liczbê dzieci na utrzymaniu, planowane inwestycjê i okres, jaki rodzina ubezpieczonego bêdzie potrzebowa³a wsparcia finansowego.
W ramach ¯ycia Casco klient ma mo¿liwo¶æ zakupu do ubezpieczenia podstawowego obejmuj±cego ochronê na wypadek ¶mierci, dodatkowej polisy od zgonu spowodowanego nieszczê¶liwym wypadkiem lub od inwalidztwa bêd±cego rezultatem NW.
Ciekawym rozwi±zaniem jest równie¿ wprowadzenie dwóch dróg sprzeda¿y polisy. Klient standardowo mo¿e wybraæ sumê ubezpieczenia i zap³aciæ odpowiadaj±c± jej sk³adkê lub te¿ odwróciæ sytuacjê i na podstawie kwoty, jak± mo¿e zap³aciæ za ubezpieczenie dowiedzieæ siê, jak± sumê ubezpieczenia mo¿e otrzymaæ.
Najwiêksz± zalet± ¯ycie Casco dla po¶rednika jest mo¿liwo¶æ wystawiania polisy na miejscu. Agent oferuj±cy Concordia ¯ycie Casco nawet do SU 200 000 z³ mo¿e zawrzeæ umowê ubezpieczenia ju¿ na pierwszym spotkaniu z klientem - mówi Les³aw Skibiñski, Dyrektor Biura Ubezpieczeñ Osobowych Grupy Concordia.
Du¿± nowo¶ci± na rynku indywidualnych ubezpieczeñ na ¿ycie jest równie¿ mo¿liwo¶æ zagwarantowania klientowi wysoko¶ci sk³adki w odniesieniu do wybranej SU nawet przez 30 lat.
Proste, przejrzyste formularze oraz tabele kalkulacyjne pomagaj± klientowi wybraæ ofertê najlepsz± dla jego potrzeb. Dodatkowo polisa jest tak skonstruowana, ¿e mo¿e stanowiæ rozszerzenie lub uzupe³nienie innych produktów finansowych, np. do kredytu hipotecznego – dodaje Skibiñski.
Dodatkowych informacji udziela:
Paulina Popek
Prelite
Agencja Public Relations
tel. 061 855 14 53-55
kom. 695 393 749
e-mail:
p.popek@prelite.pl
Grupa Concordia, 11 Lutego 2009
Informacja uzupe³niaj±ca
Grupa Concordia to ekspert w zakresie ubezpieczeñ specjalistycznych skierowanych przede wszystkim do mieszkañców ¶rednich i ma³ych miejscowo¶ci, rolników, bankowo¶ci spó³dzielczej, gmin, ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw, klientów instytucji finansowych.
Grupa Concordia specjalizuje siê w ubezpieczeniach rolnych, ubezpieczeniach ochrony prawnej, systemach ubezpieczeñ dla firm oraz bancassurance dla bankowo¶ci spó³dzielczej. Towarzystwo jako jedyny ubezpieczyciel wspó³pracuje z wszystkimi trzema zrzeszeniami Banków Spó³dzielczych w Polsce – Spó³dzielcz± Grup± Bankow±, Bankiem Polskiej Spó³dzielczo¶ci S.A. i Mazowieckim Bankiem Regionalnym S.A.
W sk³ad Grupy wchodzi Concordia Polska Towarzystwo Ubezpieczeñ Wzajemnych oraz WTU¯iR Concordia Capital SA. G³ównymi udzia³owcami Grupy s± niemieckie Towarzystwa: Concordia Versicherung Holding AG – czo³owy ubezpieczyciel ochrony prawnej na rynku niemieckim oraz Vereinigte Hagel Versicherung VvaG - europejski ekspert w ubezpieczeniach upraw rolnych, a tak¿e Gospodarczy Bank Wielkopolski S.A.
Concordia wywodzi siê z powo³anego do ¿ycia w 1996 r. w Poznaniu Towarzystwa Ubezpieczeñ Wzajemnych „Wielkopolska”. Za³o¿ycielami Towarzystwa by³y ¶rodowiska samorz±dowe Wielkopolski oraz Gospodarczy Bank Wielkopolski S.A.
Obecnie sieæ sprzeda¿y Grupy Concordia tworzy 9 oddzia³ów, 23 Przedstawicielstwa i Agencje Generalne oraz ponad 330 Banków Spó³dzielczych, w których dostêpne s± nasze ubezpieczenia. Sk³adka przypisana brutto Grupy wynios³a w 2007 r. ponad 115 mln PLN.
Grupa Concordia mo¿e pochwaliæ siê god³em „Najlepsze w Polsce” za pakiet "Concordia Agro" (kompleksowe ubezpieczenia sektora rolnego) oraz „Concordia Profit” (system ubezpieczeñ dla firm), otrzymanym w Konsumenckim Konkursie Jako¶ci Produktów.