W ubieg³ym roku kilkuosobowa grupa osób z Concordii kibicowa³a na trasie Maratonu poznañskiego Prezesowi Grupy Concordia, Piotrowi Narlochowi, który pokona³ trasê 42 km i 195 m. -
Tegoroczny bieg kilkunastu Concordian w Maratonie jest konsekwencj± promocji aktywnego trybu ¿ycia i potwierdzeniem, ¿e lubimy sport - t³umaczy Paulina Lis, rzecznik prasowy Grupy Concordia.
Widz±c zaanga¿owanie pracowników, którzy uprawiaj± sport – m.in. je¿d¿± do pracy rowerem a niektórzy biegaj±, zdecydowali¶my siê na organizacjê eventu pod has³em „Z Concordi± aktywnie – biegaj z nami”. Naszym celem by³o zachêciæ nie tylko Concordian, ale równie¿ naszych partnerów biznesowych do aktywnego spêdzenia czasu i wspólnej zabawy – dodaje Lis.
Ludzie z pasj±
Zainteresowania pracowników Grupy Concordia s± tak ró¿ne jak ich osobowo¶ci. Pasj± mo¿e byæ gra na gitarze w zespole rockowym, kolarstwo górskie, kolekcjonerstwo np. bursztynów, je¼dziectwo i hodowla koni, gra w golfa czy uprawa ro¶lin. Bieganie to te¿ pasja, która oprócz zdrowego stylu ¿ycia, mo¿e staæ siê czynnikiem integruj±cym kolegów z pracy. Doskona³ym przyk³adem tego, ¿e realizacja pasji mo¿e integrowaæ i zachêcaæ innych do spróbowania nowych do¶wiadczeñ jest tak liczne uczestnictwo w 10. Maratonie Poznañskim.
-
Marzeniem niemal ka¿dego biegacza jest wziêcie udzia³u w maratonie. Decyzja biec czy nie, zw³aszcza dla pocz±tkuj±cych nie jest ³atwa: czy dam radê? czy jestem dostatecznie przygotowana? – mówi Agnieszka Ptak, Kierownik Zespo³u Weryfikacji i Ewidencji Ubezpieczeñ Maj±tkowych Grupy Concordia, która zdecydowa³a siê pobiec.
W grupie lepiej
W imprezie wziê³o udzia³ 21. biegaczy, w tym Prezes Zarz±du Piotr Narloch. -
Zale¿y nam na poszerzaniu relacji miêdzy pracownikami firmy w warunkach innych ni¿ ma to miejsce na co dzieñ. Takie spotkania zespalaj± ludzi i daj± przekonanie, ¿e wspólnie pokonywanie przeszkód, równie¿ na kolejnych kilometrach trasy, jest mo¿liwe – t³umaczy Prezes Zarz±du Piotr Narloch.
Dodatkowo, pracownicy firmy przygotowali na trasie specjalne strefy kibica, w których zagrzewali do walki swoich kolegów - biegaczy. -
Najwiêkszych emocji dostarcza³ doping licznych kibiców i wspó³pracowników, by³o to niesamowite uczucie – wspomina Ptak. Na trasie zaaran¿owane zosta³y równie¿ stoiska z napojami dla zawodników. Kibice Concordii byli wyposa¿eni w specjalne przygotowane na tê okazjê atrybuty kibica, m.in. ³apy do kibicowania, czapeczki i koszulki.
-
Cieszy fakt, ¿e tak wielu ludzi zaanga¿owa³o siê w organizacjê wydarzenia, a do tego tak chêtnie uczestniczy³o w rywalizacji sportowej – zauwa¿a Miros³aw Kreczman, broker ubezpieczeniowy z Elbl±ga i uczestnik biegu. Z kolei Joanna Piskorz, dyrektor oddzia³u banku spó³dzielczego z Ciechanowa z siedzib± w ¯urominie ma nadziejê, i¿ w przysz³ym roku bêdzie mia³a okazjê prze¿yæ to wszystko jeszcze raz, bo „ biegaæ z Concordi±” naprawdê warto!
¼ród³o: Informacja prasowa Grupy Concordia z 21.10.2009