Liberty Direct – jeden z najszybciej rozwijających się ubezpieczycieli komunikacyjnych w Polsce, działających przez internet i telefon - dołączył do grona klientów Walk & Talk. Agencja zajmie się obsługą ubezpieczyciela w zakresie public relations i będzie odpowiadała za relacje spółki z mediami oraz działania CSR. Umowa o współpracy została zawarta na czas nieokreślony.
„Kluczowym założeniem strategii Liberty Direct jest oferowanie dobrej jakości produktów w rozsądnej cenie, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów obsługi w zakresie likwidacji szkód. Dzięki przyjętej strategii, w ciągu zaledwie 2 lat zdobyliśmy zaufanie ponad 100 tys. Klientów. Od marca w komunikacji tych założeń będzie wspierać nas firma Walk & Talk” – komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.
Liberty Direct - oferuje pełen zakres ubezpieczeń komunikacyjnych dla Klientów indywidualnych - OC, AC, NNW, Assistance i Ubezpieczenie Szyb. 90 proc. decyzji o wypłacie odszkodowań z AC firma podejmuje w ciągu 5 dni. Po 2 latach działalności w Polsce liczba klientów firmy przekroczyła 100 tys. Dynamiczny rozwój firmy potwierdzają bardzo dobre wyniki finansowe spółki - po III kwartałach 2009r. firma zebrała 60,5 mln zł składki brutto i zanotowała 42% proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.
Kontakt:
Biuro Prasowe Liberty Direct
Przemysław Staniszewski
tel.: +48 602 492 491
libertydirect@walk-talk.pl
Informacja prasowa Liberty Direct z dnia 03.03.2010 r.