Ergo Hestia bêdzie mia³a nowy system identyfikacji wizualnej. Zmianie ulegnie logo firmy i kolorystyka, w której dominowaæ maj± czerwieñ i szaro¶æ.
Od¶wie¿ony zewnêtrzny wizerunek pojawi siê jesieni± na ponad 700 punktach sprzeda¿y Ergo Hestii rozsianych w ca³ym kraju. Nowa szata graficzna obejmie wszystkie materia³y korporacyjne i ubezpieczeniowe.
Dzia³ania wizerunkowe Towarzystwa maj± silniej podkre¶liæ pozycjê wicelidera polskiego rynku ubezpieczeñ maj±tkowych. - Nowy wizerunek bêdzie optymalnie odzwierciedla³ warto¶ci firmy: prostotê, przewidywalno¶æ procedur i dopasowanie do potrzeb klientów - t³umaczy Ma³gorzata Makulska, wiceprezes Zarz±du Grupy Ergo Hestia.
Zdaniem ekspertów od komunikacji z rynkiem, od¶wie¿anie wizerunku sprzyja rozwojowi biznesu i jest zjawiskiem naturalnym w¶ród najwiêkszych ¶wiatowych marek. Dowodem na to mog± byæ procesy zachodz±ce w spó³kach Grupy ERGO na terenie Niemiec, która staj±c siê mark± komercyjn±, bêdzie silnie promowana na miêdzynarodowych rynkach.
Polski ubezpieczyciel upatruje swojej dodatkowej szansy w ¶ci¶lejszej asocjacji z mark± ERGO - jedn± z najwiêkszych firm ubezpieczeniowych w Europie, oferuj±c± swoje produkty 40 milionom klientów.
Przedstawiciele Ergo Hestii podkre¶laj±, ¿e zmiany nie dotycz± produktów firmy, które s± stale poddawane rynkowym modyfikacjom. – Pozostajemy przy sprawdzonej organizacji firmy i modelu zarz±dzania – doda³a Ma³gorzata Makulska.
Ca³y proces potrwa oko³o 3 miesiêcy. Nowe standardy zaczn± obowi±zywaæ od 1 pa¼dziernika 2010 roku.
Kontakt:
Wojciech Wê¿yk
Dyrektor Biura Prasowego
wojciech.wezyk@hestia.pl
Grupa Ergo Hestia
ul.: Hestii 1
81-731 Sopot
tel.: +58 555 61 63
mobile: +48 508 04 61 63
Informacja prasowa Hestii z dnia 21.06.2010 r.