Dzi¶ odbêdzie siê spotkanie prasowe po¶wiêcone nowym inicjatywom w obszarze marketingu PZU, z udzia³em Wojciecha Pronobisa, dyrektora Zarz±dzaj±cego ds. Strategii Marketingowej i Marty ¯yciñskiej, dyrektor ds. Komunikacji Marketingowej.
Na spotkaniu poruszane bêd± nastêpuj±ce tematy:
• Badania i segmentacja klientów PZU i dzia³ania PZU skierowane do klienta;
• Kompetencje Biura Marketingu, nowa struktura dla nowych potrzeb;
• Narzêdzia komunikacyjne i zewnêtrzne wsparcie w komunikacji marketingowej;
• Pierwsze efekty zmian w obszarze marketingu, kampania PZU Pomoc;
• Spójna komunikacja sponsoringowa i prewencyjna w kierunku CSR.
Spotkanie rozpocznie siê o godzinie 12.00, w Restauracji ZEN Jazz Bistro, ul. Jasna 24 w Warszawie.
Wyra¼nie widaæ, ¿e najwiêkszemu polskiemu ubezpieczycielowi zale¿y na pokazaniu zmian w strukturze organizacyjnej firmy. PZU ostatni stawia te¿ na swój nowy projekt PZU Pomoc i nie przepu¶ci ¿adnej szansy by przekazaæ mediom kolejne informacje na ten temat. PZU Pomoc ma ¶wiadczyæ o nowym podej¶ciu do rozwoju firmy. Jest to te¿ odpowied¼ na rosn±cy zakres us³ug assistance u innych ubezpieczycieli. Ubezpieczeni powoli przyzwyczajaj± siê do nowych standardów us³ug. PZU nie chce pozostawaæ z ty³u za konkurencj±. Na spotkaniu nie bêd± poruszane tematy kwartalnych wyników ubezpieczyciela, mo¿liwej dywidendy, oraz negocjacji z Eureko. G³ównym celem jest pokazanie nowego wizerunku marketingu ubezpieczyciela.
¬ród³o: PZU
Jakub Tabisz