Towarzystwo ubezpieczeniowe Signal Iduna rozpoczê³o kampaniê edukacyjn±, dedykowan± rodzinom w ca³ej Polsce. Oryginalna, przyci±gaj±ca uwagê interaktywna platforma edukacyjna po raz pierwszy zosta³a zaprezentowana podczas Wielkiej Parady Smoków w Krakowie. Uczestnicy wydarzenia bardzo licznie odwiedzali wyró¿niaj±cy siê obiekt, a tak¿e korzystali z atrakcji przygotowanych przez organizatora. Konkursy, kolorowe balony oraz jab³ka symbolizuj±ce zdrowie spowodowa³y, ¿e u¶miech doros³ych i rado¶æ dzieci by³y sta³ym elementem ekspozycji. W specjalnym k±ciku artystycznym, stworzonym dla najm³odszych, dzieci mog³y przeistoczyæ siê w smoki oraz inne bajkowe postacie.
Kampania edukacyjna Signal Iduna to wyj¶cie naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom klientów w Polsce. W naszej codziennej pracy dostrzegamy, ¿e stale powiêksza siê grono osób zainteresowanych produktami ubezpieczeniowymi, jednocze¶nie zauwa¿my, ¿e nasi klienci nie zawsze potrafi± dokonaæ wyboru polisy, odpowiednio dostosowanej do ich aktualnych potrzeb. St±d zrodzi³ siê pomys³ na szeroko zakrojon± kampaniê, która wyposa¿y Polaków w praktyczn± wiedzê. Wierzymy, ¿e wiêksza ¶wiadomo¶æ ubezpieczeniowa u³atwi naszym klientom dokonywanie indywidualnych wyborów, a tak¿e zachêci do zapoznania siê z mo¿liwo¶ciami jakie daje kompleksowa ochrona ubezpieczeniowa w najwa¿niejszych sferach ¿ycia ka¿dej rodziny – powiedzia³a Sylwia Mikiel Kierownik Marketingu i PR, dwóch spó³ek Signal Iduna w Polsce.
Interaktywna platforma edukacyjna Signal Iduna zosta³a stworzona przede wszystkim z my¶l± o rodzinach. Dziêki swojej ró¿norodno¶ci, a tak¿e przyjaznemu – anga¿uj±cemu wszystkie zmys³y – charakterowi jest atrakcyjna zarówno dla doros³ych jak i dla dzieci. Ogromna liczba odwiedzaj±cych ekspozycjê podczas Parady Smoków, przekroczy³a oczekiwania twórców platformy, a tak¿e potwierdzi³a, i¿ rodziny poszukuj± w³a¶nie takiej formy przekazywania informacji. Uczestnicy Parady Smoków docenili oryginalno¶æ i prostotê przekazu, a tak¿e mo¿liwo¶æ odkrywania poszczególnych informacji w dowolny, najwygodniejszy dla siebie sposób. Kolory to jedyny klucz, u³atwiaj±cy korzystanie z platformy edukacyjnej. Informacje zosta³y skupione w czterech liniach kolorystycznych, bezpo¶rednio odpowiadaj±cych kluczowym obszarom ¿ycia ludzi: czerwony oznacza maj±tek, ¿ó³ty symbolizuje ¿ycie, zieleñ to kolor turystyki, natomiast niebieski jest zwi±zany ze zdrowiem. Zdrowie jest lini± wiod±c± z uwagi na to, ¿e kampania edukacyjna Signal Iduna zbiega siê w czasie z wprowadzeniem nowoczesnego, gwarantuj±cego zarówno leczenie ambulatoryjne jak i szpitalne, produktu zdrowotnego – „Pe³nia Zdrowia”.
Interaktywna Platforma edukacyjna ma za zadanie informowaæ oraz w przyjazny sposób edukowaæ aktualnych oraz potencjalnych klientów Signal Iduna, w ca³ej Polsce.
Chcemy, aby nasza kampania dotar³a nie tylko do mieszkañców du¿ych miast gdzie dostêp do informacji jak i szerokiej oferty produktowej jest ³atwiejszy. Wierzymy, ¿e bardzo potrzebne jest wyj¶cie naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom mieszkañców mniejszych miejscowo¶ci, którzy poszukuj± produktów dla siebie, jak równie¿ tych, którzy o nich nie wiedz±, a powinni mieæ prawo wyboru niezbêdnej ochrony dla swojej rodziny. Dlatego te¿ nasza platforma bêdzie eksponowana podczas ró¿norodnych wydarzeñ kulturalnych organizowanych w wybranych regionach Polski - dodaje Sylwia Mikiel Kierownik Marketingu i PR Signal Iduna Polska.
Na kolejn± ekspozycjê platformy edukacyjnej zapraszamy serdecznie 20.06.09 do Warszawy!
Wiêcej o SIGNAL IDUNA:
www.signal-iduna.pl, www.zdrowotne.pl
Kontakt dla mediów:
Sylwia Mikiel
Tel.: +48 505 62 16, Tel. kom. +48 600 894 055
E-mail: Sylwia.Mikiel@signal-iduna.pl
SIGNAL IDUNA Polska TU S.A.
SIGNAL IDUNA ¯ycie Polska TU S.A.
ul. Jasna 14/16a
00-041 Warszawa
Point of View Communication Consultancy
Tel: +48 22 375 65 55
Joanna Antosz
E-mail: ja@pov.pl, Tel.kom. +48 607 155 135
Olga Paszyñska
E-mail: olgap@pov.pl, tel.kom. +48 600 447 366
Anna Kuczyñska
E-mail:annak@pov.pl, tel.kom. +48 660 718 872
SIGNAL IDUNA, 08/06/2009