- Wdro¿ymy nowe rozwi±zanie biznesowe dotycz±ce komunikacyjnego assistance w I kwartale przysz³ego roku - stwierdzi³ Rafa³ Stankiewicz, cz³onek zarz±du PZU w rozmowie z „Parkietem". Nie chcia³ jednak zdradziæ szczegó³ów. Wiadomo jedynie, ¿e w pierwszej po³owie tego roku zarz±d PZU rozwa¿a³ zakup w³asnej floty pojazdów holowniczych b±d¼ zakup spó³ki PZM Auto-Tour. Pod koniec czerwca zosta³ nawet powo³any zespó³ ekspertów, którzy mieli zdecydowaæ o kierunku rozwoju us³ug assistance. Z nieoficjalnych informacji „Parkietu" wynika, ¿e po dokonaniu due diligence w firmie Auyo-Tour w³adze ubezpieczyciela zrezygnowa³y z akwizycji. Prawdopodobne jest wiêc, ¿e PZU zdecyduje siê na budowê w³asnej floty. Ubezpieczyciel potrzebuje - wed³ug szacunków ekspertów - oko³o 1000 holowników. Kosztowa³yby oko³o 150 mln z³ (jeden to wydatek rzêdu 100-200 tys. z³). Od pocz±tku pa¼dziernika PZU obni¿y³o ceny pakietów OC i AC nawet do 30 proc. Jakie s± efekty promocji? - Wygl±da na to, ¿e akcja przynosi efekty. Wiêcej na ten temat bêdziemy mogli powiedzieæ na pocz±tku stycznia - powiedzia³ Witold Jaworski, cz³onek zarz±du PZU. Przez trzy kwarta³y PZU zebra³o 6,4 mld z³ sk³adek.
¬ród³o: Parkiet
JT