Od maja 2009 r. posiadacze i wspó³posiadacze rachunków oszczêdno¶ciowo-rozliczeniowych Superkonto prowadzonych w PKO Banku Polskim mog± korzystaæ z nowego ubezpieczenia Nastêpstw Nieszczê¶liwych Wypadków (NNW) przygotowanego we wspó³pracy z Generali TU SA.
Zakres ubezpieczenia zapewnianego dla klientów PKO BP obejmuje ¶mieræ, ca³kowite inwalidztwo oraz trwa³y uszczerbek na zdrowiu w wyniku nieszczê¶liwego wypadku, a tak¿e dostêp do ca³odobowej infolinii medycznej i rodzinnej. Ochrona ubezpieczeniowa dzia³a na terenie ca³ego ¶wiata.
W ramach oferowanych ¶wiadczeñ Generali pokrywa równie¿ koszt pobytu ubezpieczonego w szpitalu, je¶li pobyt w celu leczenia nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków trwa min. 21 dni. Generali pokrywa tak¿e koszt wizyty lekarza specjalisty, je¶li ubezpieczony po pobycie w szpitalu bêdzie potrzebowa³ dodatkowej konsultacji.
W przypadku ¶mierci ubezpieczonego wskutek NW, Uposa¿ony otrzyma - w zale¿no¶ci od okoliczno¶ci zaj¶cia zdarzenia - ¶wiadczenie w wysoko¶ci 10.000 - 15.000 z³. Warto¶ci± dodan± do ubezpieczenia NNW jest mo¿liwo¶æ skorzystania z infolinii medycznej i rodzinnej dzia³aj±cych w systemie ca³odobowym przez 365 dni w roku. Zakres dostêpnych informacji obejmuje m.in. dane dotycz±ce:
• pañstwowych oraz prywatnych placówek medycznych,
• szczepieñ lub innych wytycznych zwi±zanych z wyjazdem za granicê,
• informacji farmaceutycznych o zasadach przyjmowania leków,
• informacji medycznej o danym schorzeniu, zastosowanym leczeniu oraz o nowoczesnych metodach leczenia.
Dzwoni±c na numer infolinii, ubezpieczony mo¿e równie¿ dowiedzieæ siê wiêcej na temat ¶wiadczeñ emerytalnych, rentowych, chorobowych, wypadkowych, rehabilitacyjnych, a tak¿e o zasi³kach czy placówkach edukacyjnych.
- Grupa Generali we wspó³pracy z partnerami bankowymi podkre¶la kompleksowy charakter swojej dzia³alno¶ci na rynku bancassurance. Nasza filozofia wspó³pracy opiera siê o przekonanie, ¿e tylko elastyczna oferta ubezpieczeniowa, szyta na miarê konkretnych potrzeb finalnego klienta, jakim jest u¿ytkownik karty, konta bankowego lub innego produktu bankowego, zaowocuje sukcesem. St±d te¿ zapewniamy naszym partnerom bankowym pe³ne spektrum produktów ubezpieczeniowych, kreowanych na potrzeby ró¿nych profili klienta - od najmniejszych podmiotów, po najwiêksze banki w Polsce - mówi Wojciech Trybuszkiewicz, dyrektor Departamentu Bancassurance w Grupie Generali.
¬ród³o: komunikat prasowy Generali
JT