"Ubezpieczenia pocztowe” – pod tak± mark± s± sprzedawane w sieci Poczty Polskiej ubezpieczenia komunikacyjne – OC, Autocasco, Assistance i NNW oraz pozosta³e ubezpieczenia maj±tkowe. Jest to efekt umów zawartych przez Pocztê Polska z PTUW - Pocztowym Towarzystwem Ubezpieczeñ Wzajemnych i MTU – Moim Towarzystwem Ubezpieczeñ.
Polisy mo¿na kupiæ zarówno w placówkach pocztowych jak i u listonoszy. Zmiana to efekt konsekwentnej realizacji strategii Poczty Polskiej, która zak³ada wzrost przychodów ze sprzeda¿y produktów bankowo - ubezpieczeniowych.
Nowa, atrakcyjna oferta ubezpieczeñ komunikacyjnych – OC, Autocasco, Assistance i NNW zosta³a opracowana przez Pocztê Polsk± wspólnie z PTUW – Pocztowym Towarzystwem Ubezpieczeñ Wzajemnych i MTU – Moim Towarzystwem Ubezpieczeñ. Pozosta³e produkty maj±tkowe, g³ównie ubezpieczenia mieszkañ i domów bêd± oferowane przez Towarzystwo Ubezpieczeñ Wzajemnych Pocztowe, podmiot z Grupy Kapita³owej Poczty Polskiej.
– Rynek ubezpieczeñ jest jednym ze strategicznych obszarów rozwoju Spó³ki. Nasza si³a to zaufanie do marki Poczty Polskiej. Oferta jest prosta, przystêpna cenowo, a co najwa¿niejsze - obecna w najwiêkszej sieci dystrybucyjnej w tym kraju – podkre¶la Janusz Wojtas, cz³onek Zarz±du Poczty Polskiej, odpowiedzialny za sprzeda¿ i marketing. –
Dzi¶ mamy ju¿ du¿e osi±gniêcia w rozwoju produktów bankowych – teraz przysz³a pora na mocne uderzenie w segmencie ubezpieczeñ – dodaje Janusz Wojtas.
Poczta Polska do mocnego uderzenia z ofert± ubezpieczeniow± przygotowa³a nowy model dystrybucji. Ubezpieczenie pocztowe bêd± dostêpne miêdzy innymi w 640 pocztowych strefach finansowych, czyli specjalnie wydzielonych miejscach w placówkach, z obs³ug± dedykowan± sprzeda¿y polis i produktów bankowych i ubezpieczeniowych. W pozosta³ych placówkach Poczta przeszkoli³a asystentów – prawie 6 tys. osób, które ju¿ sprzedaj± produkty ubezpieczeniowe.
Placówki pocztowe s± wyposa¿one w aplikacje, które pozwalaj± na sprzeda¿ ubezpieczeñ online w trakcie jednej wizyty Klienta. Si³± napêdow± sprzeda¿y ubezpieczeñ bêd± tak¿e listonosze, maj±cy bezpo¶redni kontakt z Klientami. Poczta Polska przygotuje specjalny proces sprzeda¿y dostosowany do specyfiki pracy listonosza, który bêdzie wspierany przez specjalnie opracowane aplikacje na urz±dzeniach mobilnych.
¬ród³o:
Poczta Polska