Firma Mondial chce wprowadziæ na polski rynek now± us³ugê robi±ca furorê w Europie Zachodniej.
Mondial prowadzi ju¿ zaawansowane rozmowy na ten temat z bankami, firmami ubezpieczeniowymi i telekomunikacyjnymi. Firma szuka partnera który pomóg³by jej dostarczaæ us³ugê na skalê masow± za niewygórowan± cenê. Im wiêcej klientów tym mniejszy koszt dla klienta. Mondial szacuje, ¿e przy masowym zainteresowaniu by³by to koszt rzêdu 70 – 90 z³otych miesiêcznie. W przypadku do³±czenia us³ugi do zwyk³ego ubezpieczenia na ¿ycie, op³ata mog³aby wynosiæ zaledwie kilka z³otych.
W ramach us³ugi Mondial Assistance oferuje opcjê „Telealarm” który pozwala na wezwanie pomocy jednym naci¶niêciem guzika. Jednak wymaga to zakupu specjalnego urz±dzenia o warto¶ci 1,5 tysi±ca z³otych. Inna opcja pozwala na regularne korzystanie z us³ug opiekunów pomagaj±cych w codziennych czynno¶ciach. Specjali¶ci jednak wskazuj±, ¿e taka oferta mo¿e nie przemówiæ do Polaków. Tego typu us³ugi nie ciesz± siê popularno¶ci± w naszym kraju. A je¿eli Mondial nie znajdzie masowego odbiorcy, to nie bêdzie w stanie utrzymaæ na rynku tego produktu.
We Francji „telealarmem” objête jest ju¿ 34 tysi±ce osób. Koszt serwisu w krajach starej Unii waha siê od 30 do 40 euro miesiêcznie. Jest on w ofercie najwiêkszych ubezpieczycieli: niemieckiego Allianz, w³oskiego Generali i hiszpañskiego Mapfre.
Firma Mondial obecnie prowadzi miêdzy innymi infoliniê medyczn± do³±czan± do niektórych rodzajów kont m.in. w Eurobanku, Pekao S.A., Deutsche Banku, oraz klientom niektórych polis oferowanym przez Allianz, Wartê, AIG, Compensê.
¬ród³o: Rzeczpospolita
JT