W 2008 r. InterRisk Vienna Insurance Group wprowadzi³ do ogólnych warunków ubezpieczenia „Bezpieczny Dom w InterRisk” ubezpieczenie Home Assistance
Zast±pi³o ono w podstawowym zakresie (Wariant Standard) oferowany dotychczas zwrot dodatkowych kosztów pomocy technicznej w domu. Osoby posiadaj±ce ubezpieczenie „Bezpieczny Dom w InterRisk” mog± korzystaæ ze ¶wiadczeñ Home Assistance zapewnianych przez Europ Assistance Polska.
Klient mo¿e wybraæ jeden z trzech dostêpnych pakietów us³ug Home Assistance, ró¿ni±cych siê zakresem przys³uguj±cych ¶wiadczeñ.
Wariant Standard zapewnia ubezpieczonemu, bez op³aty dodatkowej sk³adki, m.in.:
• interwencjê specjalisty w celu usuniêcia szkody,
• organizacjê transportu Ubezpieczonego i jego mienia po szkodzie do najbli¿szego hotelu lub lokalu zastêpczego,
• organizacjê wynajmu lokalu zastêpczego w przypadku szkody,
• us³ugi informacyjne.
Warianty Premium lub VIP umo¿liwiaj± korzystanie m. in. z nastêpuj±cych dodatkowych ¶wiadczeñ:
• pomoc specjalisty w zakresie napraw RTV/AGD,
• dozór mienia po w³amaniu,
• lekarska wizyta domowa,
• transport medyczny,
• wizyta pielêgniarki,
• dostawa leków,
• opieka domowa po hospitalizacji,
• opieka nad dzieæmi i osobami niepe³nosprawnymi,
• opieka nad zwierzêtami, wyprowadzanie psów w przypadku d³u¿szego zwolnienia lekarskiego.
Dodatkowo Wariant VIP zapewnia ubezpieczonym dostêp do telefonicznej konsultacji informatycznej oraz do bogatego serwisu us³ug concierge.
- InterRisk S.A. Vienna Insurance Group ju¿ od pewnego czasu widzia³ potrzebê wprowadzenia us³ugi Home Assistance do ogólnych warunków ubezpieczenia „Bezpieczny Dom w InterRisk”, jednak nie chcieli¶my, aby by³ to produkt zwyczajny, o standardowym zakresie znajduj±cym siê w ogólnych warunkach ubezpieczenia ka¿dej firmy ubezpieczeniowej, która ma w swojej ofercie produktowej pakiet us³ug assistance - mówi Magda Kukliñska, dyrektor Departamentu Ubezpieczeñ InterRisk TU.
¬ród³o: InterRisk
JT