Największy polski ubezpieczyciel szuka wykonawców nowej strony internetowej i nowej kampanii promocyjnej.
Grupa PZU wkrótce rozpisze dwa przetargi na obsługę działań marketingowych w internecie. Oba przetargi mają być rozstrzygnięte na przełomie pierwszego i drugiego kwartału 2009 r. Pierwszy będzie obejmował przede wszystkim obsługę strategiczną, kreatywną i zakup mediów w internecie, a także pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych, marketing afiliacyjny, performance marketing, netPR, social marketing i działania niestandardowe w ramach Web 2.0 i Web 3.0. Drugi — będzie dotyczył stworzenia i obsługi nowego serwisu internetowego i intranetowego PZU. Zainteresowane agencje mogą przesyłać oferty do końca tygodnia. Pierwsze propozycje już do PZU napłynęły. Ci, którzy zwyciężą, podpiszą z ubezpieczycielem umowy obowiązujące do końca 2009 r. z opcją przedłużenia.
Obecnie za obsługę stron WWW Grupy PZU odpowiada agencj a interaktywna Supermedia Interactive. Zakończył się przetarg Grupy PZU na strategiczną obsługę reklamową. Ubezpieczyciel wybrał agencję Leo Burnett. Na tak zwanej krótkiej liście konkursu były również Juicy (wcześniej Ad Works) oraz McCann Erickson. Umowa PZU z Leo Burnett będzie obejmowała prace dla wszystkich spółek Grupy: PZU, PZU Życie, PTE PZU, TFI PZU. Wcześniej obsługą reklamową PZU zajmowała się agencja Just. Odpadła jednak z przetargu po pierwszym etapie. Największy ubezpieczyciel kończy również negocjacje z domami mediowymi — w grze zostały Initiative i Starlink, który obecnie pracuje dla PZU.
Źródło: Puls Biznesu
JT