Inter Partner Assistance S.A. wdra¿a nowy system wspomagaj±cy procesy planowania i bud¿etowania w firmie. Nowe rozwi±zanie prze³o¿y siê zarówno na jako¶æ obs³ugi klienta, wydajno¶æ pracy, jak i u³atwi podejmowanie kolejnych szybkich i trafnych decyzji biznesowych.
W celu zwiêkszenia wydajno¶ci procesów wewnêtrznych w Inter Partner Assistance Polska wdra¿ane jest oprogramowanie IBM Cognos TM1, które w znacznym stopniu pozwoli przyspieszyæ procesy planowania i modelowania biznesowego. Prace nad wprowadzeniem nowego systemu zostan± zakoñczone na pocz±tku przysz³ego roku. Inter Partner Assistance podpisa³a w tej sprawie list intencyjny ze spó³k± Mineral Midrange, dostarczaj±c± klientom korporacyjnym systemy do raportowania, rozwi±zania wspomagaj±ce proces planowania i bud¿etowania oraz integracjê i konsolidacjê danych finansowych.
„
Wybrali¶my najlepsze rozwi±zanie, które przyniesie naszej firmie szereg korzy¶ci.” mówi Jerzy Badowski, Dyrektor Departamentu IT w Inter Partner Assistance Polska SA. - „
Zyskamy m.in. mo¿liwo¶æ elastycznego i szybkiego modelowania bud¿etów, tworzenia scenariuszy „what-if” i b³yskawicznego dostêpu do informacji finansowych. W po³±czeniu z kokpitami mened¿erskimi, przek³ada siê to nie tylko na wydajno¶æ pracy, ale równie¿ na podejmowanie szybszych i lepszych decyzji biznesowych. Dziêki temu nasi klienci pewno¶æ, ¿e wspó³pracuj± z firm± b³yskawicznie reaguj±c± na rynkowe zmiany i dostosowuj±c± siê do bie¿±cych trendów.”
Jedn± z najwiêkszych zalet oprogramowania jest zapewnienie kadrze zarz±dzaj±cej wiarygodnych informacji o stanie firmy w czasie rzeczywistym. Narzêdzie wspomaga zarz±dzanie danymi, a jego u¿ytkownicy mog± analizowaæ, zbieraæ i zestawiaæ informacje w dowolnych wariantach. Wszystkie przeliczenia dokonywane s± w pamiêci operacyjnej, ca³y proces planowania i bud¿etowania zachodzi szybciej ni¿ w przypadku innych narzêdzi typu OLAP.
„
Nowy system umo¿liwia skupienie siê na najistotniejszych czynnikach decyduj±cych o sprawnym dzia³aniu firmy.” - mówi Renata Dêbiñska, Dyrektor Finansowy i Administracyjny w Inter Partner Assistance Polska SA. – „
Otrzymuj±c wiarygodne dane ze wszystkich obszarów, bêdziemy mogli skupiæ siê na merytorycznych aspektach. Pozwoli to na szybsz± ocenê wp³ywu zmieniaj±cych siê warunków rynkowych, a co za tym idzie, dostosowania dzia³añ do bie¿±cych trendów. Dziêki temu podejmowanie najlepszych decyzji biznesowych bêdzie ³atwiejsze.”
W przypadku firmy dzia³aj±cej w bran¿y assistance, nadzorowanie stanu firmy jest wyj±tkowo skomplikowane. Inter Partner Assistance opiera swoj± dzia³alno¶æ o zró¿nicowane produkty, skupione w czterech liniach biznesowych: motoryzacji, podró¿ach, domu, i zdrowiu. Oferowane rozwiania zapewniaj± rozmaity zakres pomocy, a ryzyko poszczególnych produktów uzale¿nione jest od znacznie wiêkszej liczby czynników ni¿ w przypadku zwyk³ej oferty ubezpieczeniowej. Nale¿y do tego dodaæ, ¿e pod opiek± firmy znajduje siê oko³o 5 milionów Polaków, bêd±cych klientami instytucji takich jak ubezpieczyciele, banki, dostawcy CFM Car Fleet Manegement) i innych – posiadaj±cych specyficzne standardy pracy. Firmy assistance realizuj±c zlecenia wspó³pracuj± przy tym z setkami us³ugodawców i opieraj± siê o wiele baz danych. Dziêki oprogramowaniu IBM Cognos TM1 mened¿erowie bêd± mieli mo¿liwo¶æ dok³adnej i szybkiej analizy ró¿norodnych czynników.
Wiêcej informacji udziela:
Pawe³ Tabaka
664 117 109
pawel.tabaka@multipr.pl
Edyta Miszczuk
604 089 990
edyta.miszczuk@multipr.pl
Informacja prasowa Inter Partner Assistance z 12.11.09
Multi Communications, ul. Wrotkowa 1402-553 Warszawatel.: (22) 845 04 36fax.: (22) 845 65 92