Posiadacze rachunków oszczêdno¶ciowo-rozliczeniowych Superkonto, Superkonto Student, Z³ote Konto i Rachunku Platinium oraz klienci nale¿±cy do segmentu ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw (MSP) mog± korzystaæ z szerokiej gamy ubezpieczeñ w ramach umowy grupowego ubezpieczenia assistance dla klientów PKO BP przygotowanych we wspó³pracy z Elvia Travel Insurance Company G³ównym Oddzia³em w Polsce (grupa Mondial Assistance).
G³ówne zalety ubezpieczeñ oferowanych klientom PKO Banku Polskiego w ramach Umowy grupowego ubezpieczenia Assistance to:
• szeroki zakres ochrony;
• elastyczno¶æ – ubezpieczenia s± zró¿nicowane pod wzglêdem zakresu ochrony i limitów przypisanych do poszczególnych ryzyk ubezpieczeniowych - dziêki temu klient sam mo¿e dopasowaæ produkt do swoich potrzeb;
• mo¿liwo¶æ zwiêkszenia zakresu ochrony – mo¿na zakupiæ nawet klika rodzajów ubezpieczenia;
• atrakcyjne stawki – od 1 do 4 z³ miesiêcznie, a w przypadku „SuperUbezpieczenia Podró¿nego” tylko 30 z³ rocznie (2,5 z³ miesiêcznie);
• minimum formalno¶ci - przyst±pienie do ubezpieczenia nastêpuje w trakcie lub po podpisaniu umowy rachunku oszczêdno¶ciowo-rozliczeniowego lub bie¿±cego;
• automatyczna kontynuacja – ochrona ubezpieczeniowa przed³u¿a siê automatycznie na kolejne okresy ubezpieczenia, dziêki czemu Klient oszczêdza swój czas;
• ³atwo¶æ zg³oszenia szkody (infolinia Centrum Alarmowego czynna 24 godziny na dobê przez ca³y rok).
W ramach nowej oferty posiadacze rachunków oszczêdno¶ciowo-rozliczeniowych mog± korzystaæ z nastêpuj±cych produktów ubezpieczeniowych:
• „SuperAssistance Zdrowie, Dom, Samochód” obejmuj±cego swoim zakresem m.in.: wizytê lekarsk± po zaj¶ciu nieszczê¶liwego wypadku oraz w wyniku nag³ego zachorowania, pomocy specjalisty w przypadku awarii sprzêtu AGD, RTV, PC, pomoc specjalisty wykonuj±cego tradycyjne us³ugi domowe, np.: ¶lusarza, hydraulika, elektryka, szklarza, dekarza, pomoc drogow±;
• „SuperAssistance Zdrowie, Dom, Samochód PLUS” obejmuj±ce swoim zakresem szerszy zakres us³ug od wymienionych powy¿ej, takich jak np.: opieka nad zwierzêtami domowymi, infolinia weterynaryjna oraz serwis Concierge (osobisty asystent);
• „SuperAssistance Zdrowie, Dom, Samochód VIP” obejmuj±ce swoim zakresem jeszcze szerszy zakres us³ug dostêpnych w wymienionych powy¿ej pakietach w tym m.in. nowo¶æ na rynku assistance – serwis informacyjny dot. natê¿enia ruchu i stanu dróg.
• „SuperUbezpieczenie Podró¿ne” obejmuj±ce ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków do sumy ubezpieczenia 15 000 z³, ubezpieczenie baga¿u podró¿nego gwarantuj±ce ochronê w zakresie ponad 20 ryzyk oraz ubezpieczenie kosztów leczenia i pomocy w podró¿y.
Dla klientów z segmentu ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw przeznaczony jest pakiet „SuperAssistance Biznes”, który obejmuje m.in.: pomoc interwencyjn± w sytuacji utraty lub zniszczenia ubezpieczonego mienia firmy, pomoc interwencyjn± w sytuacji, gdy miejsce ubezpieczenia znajdzie siê w stanie uniemo¿liwiaj±cym prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej, pomoc interwencyjn± w sytuacji awaryjnej polegaj±cej na braku mo¿liwo¶ci dostania lub wydostania siê z/do miejsca ubezpieczenia, pomoc medyczn±, pomoc w zorganizowaniu powrotu do firmy.
Ubezpieczenia oferowane w ramach umowy grupowego ubezpieczenia assistance dla klientów PKO BP dostêpne s± we wszystkich placówkach banku.
¬ród³o: Bankier.pl
JT