Sieæ sklepów PrimaKomp oferuje swoim klientom ubezpieczenie sprzêtu elektronicznego. Za realizacjê kompleksowej ochrony ubezpieczeniowej obowi±zuj±cej na teranie ca³ej Unii Europejskiej odpowiada Mondial Assistance, lider rynku assistance.
Dla klientów PrimaKomp przygotowano dwie wersje ¶wiadczeñ - przed³u¿on± gwarancjê oraz pomoc w razie przypadkowego uszkodzenia. Pierwszy z wariantów zapewnia ubezpieczonemu pokrycie kosztów naprawy i wymiany sprzêtu, które s± konsekwencj± awarii. Przed³u¿ona gwarancja udzielana jest na okres 12 miesiêcy od chwili wyga¶niêcia ochrony producenta. Drugi wariant umo¿liwia naprawê i wymianê urz±dzenia w sytuacji uszkodzenia lub kradzie¿y. Obowi±zuje nawet do 3 lat od momentu sprzeda¿y.
-
Us³ugi takie jak ubezpieczenie sprzêtu IT to przyk³ad nowego trendu na rynku. Zmieniaj±ce siê tempo ¿ycia oraz wzrost ¶wiadomo¶ci konsumentów powoduj±, ¿e oczekuj± oni fachowej pomocy nie tylko przy wyborze sprzêtu, ale tak¿e w razie problemów z jego u¿ytkowaniem. Us³ugi, które wdro¿yli¶my w ca³ej sieci PrimaKomp s± odpowiedzi± na te potrzeby - mówi Micha³ Zadro¿ny, Business Development Manager z Mondial Assistance. - Zapewniamy wsparcie w razie awarii, kradzie¿y czy uszkodzenia sprzêtu na terenie ca³ej Unii Europejskiej, co ma istotne znaczenie dla osób czêsto wyje¿d¿aj±cych za granicê - dodaje Micha³ Zadro¿ny.
Przed³u¿on± gwarancj± i ubezpieczeniem mo¿e zostaæ objêty sprzêt elektroniczny o warto¶ci powy¿ej 300 z³ zakupiony w salonach sieci PrimaKomp. Klienci mog± korzystaæ z ró¿nych kana³ów podpisywania umowy - w punkcie sprzeda¿y podczas zakupu sprzêtu oraz za po¶rednictwem strony internetowej www.primakomp.pl.
Dziêki uproszczonej procedurze, w przypadku zg³aszania awarii wystarczy jeden telefon do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance. Czuwaj±cy ca³± dobê koordynatorzy wska¿± dostêpny punkt naprawczy lub zorganizuj± transport urz±dzenia, je¿eli jego waga przekracza 10 kg. W przypadku, gdy naprawa sprzêtu jest niemo¿liwa z przyczyn technicznych lub gdy koszty naprawy przekraczaj± sumê ubezpieczenia, Centrum Operacyjne organizuje za po¶rednictwem PrimaKomp wymianê urz±dzenia na nowe.
Kontakt:
Ewelina Wojtysiak
Senior Specialist
ewelina.wojtysiak@eurorscg.pl
Euro RSCG Sensors
ul.: Marynarska 11
02-674 Warszawa
tel.: 22 444 0 670
fax: 22 444 0 660
Informacja prasowa Mondial Assistance z dnia 27.04.2010 r.