Wielki rozczarowanie.
2017-11-23 15:59 czwartek ~Kamil
Witam wszystkich. Niestety w przeciwieñstwie do wielu opinii nie jestem w stanie pochwaliæ firmy Compensa czy chocia¿ powiedzieæ, ¿e traktuj± klientów powa¿nie. Po pierwszym rzeczowym kontakcie z przedstawicielem firmy rozwa¿a³em nawet ubezpieczenie mieszkania u w/w ubezpieczyciela. Niestety by³y to tylko pozory, przejd¼my jednak do rzeczy. Mieszkanie ko³o 45m2 zosta³o zalane nie z mojej winy i naprawa szkód nastêpuje ze strony ubezpieczyciela spó³dzielni, czyli w tym wypadku przez firmê Compensa. W wyniku zalania konieczna jest wymiana paneli w dwóch pokojach, malowanie przedpokoju, zosta³y te¿ uszkodzone wszystkie meble oraz drzwi ³azienkowe; ponadto meble w jednym pokoju i szafa typu Komandor, które tak¿e ucierpia³y (w stopniu niewielkim, ale jednak). Uszkodzeniu uleg³y laptop, komórka, komputer stacjonarny, subwoofer bezprzewodowy oraz masa sprzêtu elektronicznego (jest elektronikiem pasjonat±), g³o¶nik unitra w stanie kolekcjonerskim i wiele innych, o których nie wspomnê. To wszystko jest warte wed³ug Pañstwa firmy 2400 PLN, kiedy przy moich ostro¿nych kalkulacjach (bior±c pod uwagê cenê rynkow± u¿ywanego sprzêtu) 6000 PLN. Nadmieniê jeszcze, ¿e wiêkszo¶æ mebli, panele, czy malowanie by³y robione od jednego do trzech lat temu i nie nosi³y ¶ladów zniszczeñ czy zu¿ycia. Czujê jakby to by³ ponury ¿art a nie rzetelna wycena strat. Dosta³em sam przelew na konto bez informacji gdzie mogê siê odwo³aæ od wyceny strat, czy nawet kosztorysu. Mam nadziejê, ¿e kto¶ zajmie siê uczciwie moj± spraw±, poniewa¿ naprawdê nie jestem cz³owiekiem, który z przyjemno¶ci± korzysta z us³ug rzeczoznawców i "ci±ga" siê po s±dach, ale je¿eli nie bêdê mia³ wyj¶cia, to skierujê sprawê do odpowiednich instytucji. Pozdrawiam i liczê na kontakt ze strony firmy Compensa. Numer sprawy 1806085/1.