NIGDY WIÊCEJ COMPENSA!!!!
2017-08-30 03:42 ¶roda ~Przemek
Szanowni Pañstwo!
Sprawê opisa³em dok³adnie w mailu w dniu 29.08.2017 na adres centrala@compensa.pl. W skrócie... . Telewizor zakupi³em w sklepie internetowym i by³ on na przed³u¿onej gwarancji, niestety pad³a w nim matryca. Kuriozalny i kompletnie niezrozumia³y dla mnie jest fakt, i¿ odmówiono mi odszkodowania poniewa¿ jego warunku dotyczy³y jedynie uszkodzenia mechanicznego!. Rozumiem wiêc, ¿e gdybym z premedytacj± go zniszczy³ albo spad³ mi ze ¶ciany to odszkodowanie by³oby zasadne, a w przypadku kiedy w³a¶ciciel nie zawini³, a matryca po prostu "pad³a" w wyniku u¿ytkowania, cytuj±c: "Uzasadnienie: zgodnie z § 5 ust. 3 zakres ochrony ubezpieczeniowej nie obejmuje wymiany czê¶ci powsta³ych wskutek
zu¿ycia lub starzenia siê przedmiotu ubezpieczenia wynikaj±cego z jego u¿ytkowania oraz bêd±ce nastêpstwem zu¿ycia lub
stopniowego pogorszenia wydajno¶ci przedmiotu ubezpieczenia oraz utracie warto¶ci przedmiotu." dosta³em odmowna decyzjê. Rozumiem wiêc, ¿e przed zakupem muszê poradziæ siê magika, aby okre¶li³ czy kupowany sprzêt obarczony jest wad± fabryczn± lub ewentualnie ile wytrzyma matryca, której zgodnie z opini± serwisu, nie op³aca siê wymieniæ, pomijaj±c fakt braku tej czê¶ci dla tego modelu. Kuriozalne jest jednak to, ¿e likwidator w mniej ni¿ klika godzin po wydaniu opinii z serwisu ju¿ ustosunkowa³ siê do mojego roszczenia ale... nie odno¶nie telewizora tylko ekspresu (nie wiem jakiego, bo ja ¿adnego nie posiadam i tym bardziej nie reklamowa³em!. W rozmowie telefonicznej poinformowano mnie , ¿e nie ma problemu, w koñcu decyzja dotyczy mojego telewizora, a opis sprzêtu zostanie poprawiony w dniu nastêpnym!!!. W taki sposób traktujecie Pañstwo ubezpieczonego?. Gdybym uczciwie nie zadzwoni³ i nie poinformowa³, to generalnie decyzja odno¶nie ekspresu, który z pewno¶ci± nie ma matrycy, zosta³aby niezmieniona. Przykre, ¿e uczciwe podej¶cie koñczy siê nieuczciwym zakoñczeniem sprawy z Pañstwa strony, a sugerowania, i¿ byæ mo¿e telewizor by³ nara¿ony np. na wysok± temperaturê, co spowodowa³o szkodê nie bêdê nawet komentowa³. Gratulujê rzeczowo¶ci i podmiotowo¶ci!. Rozumiem negatywn± decyzjê, ale za³atwianie i argumentowane decyzji w taki sposób ³±cznie z pomy³k± sprzêtu w opisie nie powinny mieæ miejsca!. Kiedy¶ wiele lat posiada³em wk³ady w tym towarzystwie, a teraz czujê tylko niesmak i mam poczucie oszukania i przedmiotowego potraktowania. Szkoda, ¿e nie wczyta³em siê w zakres ochrony ubezpieczeniowej, bo mo¿e wówczas telewizor spad³by mi z wra¿enia na pod³ogê.