UWAGA NA CARDIF
2016-07-12 17:16 wtorek ~R
Czyta³am komentarze o tej firmie i ¿a³ujê , ¿e nie zrobi³am tego wcze¶niej. Zadzwoniono do mnie w kwietniu z propozycj± ubezpieczenia Na wszelki wypadek. Zgodzi³am siê na próbê przyj±æ , bo przez miesi±c jest za darmo, a zapewniono mnie, ¿e mogê telefonicznie w ka¿dej chwili zrezygnowaæ z tej oferty. Kiedy po dwóch tygodniach próbowa³am dodzwoniæ siê do firmy, mia³am problemy z po³±czeniem. Wpad³am w panikê, ¿e nie zd±¿ê przez up³ywem miesi±ca zrezygnowaæ z umowy. Wreszcie dodzwoni³am siê, ale pani konsultantka ci±gle mi przerywa³a i nie da³a doj¶æ do s³owa i jakim¶ sposobem przekona³a ¿ebym siê jeszcze zastanowi³a. Tydzieñ przed koñcem miesiêcznej umowy zadzwoni³am, mówi±c, ¿e rezygnujê i zakoñczy³am rozmowê, nie chc± s³uchaæ znowu ci±g³ych zapewnieñ jak to dobrze ubezpieczyæ siê w tej FIRMIE.Tymczasem wczoraj okaza³o siê, ¿e dyspozycja o rezygnacji nie zosta³a przyjêta, bo ja siê roz³±czy³am. Dzwoni³am do Cardif, ale bezskutecznie. Podobno dzwonili do mnie raz trzy minuty pó¼niej, ale nie s³ysza³am telefonu, a potem ju¿ nikt nie pofatygowa³ siê zadzwoniæ do mnie i spytaæ, czy chcê tego ubezpieczenia. By³am zupe³nie nie¶wiadoma, ¿e naliczaj± mi sk³adkê za to ubezpieczenie 17 z³ za miesi±c. Tak wiêc zmusili mnie do zawarcia tej umowy, choæ dwa razy w rozmowie z nimi nadmieni³am, ¿e nie interesuje mnie to ubezpieczenie. Najbardziej zaskakuj±ce jest to, ¿e nikt z Cardiff nie kontaktowa³ siê wiêcej ze mn± w tej sprawie, a powinni, bo przecie¿ nie zawsze mam czas na rozmowê. To nieuczciwe. Radzê nie zawieraæ ¿adnych umów na telefon!