Odpowied¼ do komentarza:
Absurd - dramat , niekompetentni pracownicy!
Absurd dnia dzisiejszego.Kolizja w której udzia³ biora 3 auta, sprawca Renault Kangoo, poszkodowany Corolla i Yaris. Po przetarciu przez infolinie i robota, wkoñcu ¿ywy cz³owiek przyjmuje zg³oszenie asistans z polisy sprawcy na dwie lawet-wszystkie dane podane, upewniam siê czy bêd± dwie lawety do Colrolli i Yariski-Pani potwierdza ze tak. W tym czasie trwaja czynnosci dowodowe z policj±, dzwonia telefony ( Corolla jest s³uzbowa wiêc potrzebne dane z formy). Miedzy czasie klika telefon, jest esemes z prosb± z pomocy drogowej o kontakt . Oddzwaniam, gdzie Pan mnie informuje ze poniewa¿ nie odebra³am telefonu asistans jest cofniete. Patrze na telefon, po³aczenie by³o 9 min temu! A do Pani z Yaris nikt nie dzwoni³! ponownie przedzieram siê przez infolinie, robota zeby znowu wezwaæ asistans. Po godz telefon z pomocy drogowej ze nikt nie odbiera telefonu. A Pani z Yarisa w³a¶nie zakoñczy³a rozmowê telefoniczna i otrzyma³a inf ¿e laweta w drodze. Przyje¿dza laweta ale 1 szt! Pan mówi ze ma zg³oszenie na Yarisa , by³o na Kangoo ale nikt nie odbiera. Kangu jest sprawc± i nikt nie wzywa³ lawety do Kangoo! Znowu telefony, nerwy i tu okazuje sie ¿e wd Warty sprawca jest Corolla a Kangoo i Yaris poszkodowany! Dzieki panu z lawety , który zadzwoni³ do swojej firmy, zg³oszenie zosta³o anulowane i wprowadzone poprawne dane - w godzinê dojecha³a druga laweta . To ju¿ 4 godziny od wypadku. I to jeszcze nie koniec tego ABSURDU - samochód zastêpczy. Pani przy zg³aszaniu assistans poinformowa³a ze samochód zastêpczy to w dziale szkód.. Przetar³am siê przez infolinie, robota , w koñcu ¿ywy cz³owiek pyta o nr szkody. Mówie ze niemam -ja jestem poszkodowan±, wezwa³am asisitans i teraz potrzebujê z polisy sprawcy samochód zastêpczy stoje w polach, za miastem, potrzebuje pomocy. je¶li nie zg³oszê szkody nie dostane auta , ale asistans mog³am wezwaæ:). Zg³aszam szkodê z polisy sprawcy. Dane po kolei i tu siê zaczyna ; Nip, regon firmy, nr win, nr podwozia itd. Samochód s³uzbowy, wszystkie dane w firmie- przepraszam nie by³am przygotowana ze bede mieæ rano wypadek i zostanê w polach zdana na WARTE.. Dane bêd± pó¼niej uzupe³nione. Po zakoñczeniu proszê o nr szkody, okazuje siê ze jeszcze nie ma ! To po co to robili¶my ???? Kolejna godzina mija! Dzwoni Pan ¿eby zapytaæ na któr± godzinê podstawiæ samochód -mówiê ze na ju¿, przecie¿ by³ wypadek, laweta zabra³a moje auto. Pan popyta³ jaki samochód, ³adnie poopowiada³ jakie maj± samochody itd , skwitowa³ ze zaraz idzie do szefa i oddzwoni. Dzwoni po ok 40 min ¿e ma zlecenie od WARTY na godz.20:00!!!! I w tej godz. podstawi auto. Stojê w polach, nie ma przystanku, zmarnowane 6 godz!!!! Wzywam taxi , jade do domu po 6 godzinnym absurdzie z nie odpowiedzialnymi panienkami na infolinii towarzystwa ubezpieczeniowego WARTA !!!! Zobaczymy czy o godz.20:00 dojedzie auto zastêpcze pod mój dom... Dla mnie dramat, absurd, niekompetentne osoby na infolinii !!!!!! Nigdy nie bêdê ju¿ korzysta³a z tego towarzystwa, wycofuje ubezpieczenie domu i auta,
odradzam zdecydowanie !