Odpowied¼ do komentarza:
Ubezpieczenie telewizora w "rtveuroagd"
"¿ale" do Hestii:
Witam
Opis zdarzenia:
Zwróci³em uwagê, ¿e w naszym telewizorze nie dzia³a internet.
Okaza³o siê, ¿e przewód wraz z gniazdem internetowym, które wypad³o i od³±czy³o siê od odbiornika wisi niepod³±czony.
Po krótkich poszukiwaniach ¿ona znalaz³a polisê (nr 19/DOK/H/01281/2012 z dnia 2012-09-09), po przeczytaniu której (przypadkowe uszkodzenie i awaria sprzêtu) okaza³o siê, ¿e mo¿emy w ramach ubezpieczenia w Waszej firmie naprawiæ tê drobn± usterkê.
Postanowi³em zadzwoniæ i zg³osiæ tê awariê.
Dodzwoni³em siê do Pani Joanny Amanowicz-Przezyman przygotowany jak to opisane w czê¶ci "Sposób postêpowania w przypadku szkody" na "krótki opis zda¿enia i opisanie rodzaju potrzebnej pomocy".
Przebieg rozmowy:
Po przedstawieniu siê opisa³em co mi siê dzisiaj przydarzy³o z telewizorem, co opisa³em powy¿ej.
Pani w trakcie rozmowy (po oko³o 10 minutach) dosz³a do wniosku, ¿e oddala moje zg³oszenie, bo nie opisa³em dok³adnie przebiegu zdarzenia, wiêc wniosek jest niezasadny.
Zatka³o mnie, poprosi³em o komentarz.
Pani powiedzia³a, ¿e zgodnie z "Warunkami ubezpieczenia sprzêtu gospodarstwa domowego zakupionego w ERO-NET SP.Z O.O." nie opisa³em dok³adnie przebiegu zdarzenia, wiêc wniosek jest niezasadny.
Nasza rozmowa trwa³a ponad godzinê!
W warunkach ubezpieczenia jasno opisane s± moje obowi±zki je¶li chodzi o zg³aszanie szkody.
Gdyby by³o w nich napisane, ¿e Wasz pracownik podczas zg³oszenia szkody mo¿e j± oddaliæ nieodwo³alnie, bo nie umiem zakwalifikowaæ uszkodzenia wed³ug definicji i dok³adnie opisaæ przebiegu zdarzeñ koñcz±cych siê tym uszkodzeniem, nigdy bym siê na takie ubezpieczenie nie zdecydowa³.
W³a¶nie po przeczytaniu warunków umowy w sklepie, które by³y dla mnie jasne i przejrzyste zdecydowa³em o jej dokupieniu.
Korzysta³em ju¿ z us³ug Waszej firmy (poprzez mojego pracodawcê) i rozmowy z konsultantami przebiega³y zupe³nie inaczej!
Uwa¿am, ¿e nieodwo³alne oddalenie mojego wniosku o naprawienie drobnej wydawa³oby siê usterki przez pani± Joannê Amanowicz-Przezyman jest nieuczciwe. Wasz pracownik celowo tak kierowa³ rozmow±, by z moich wypowiedzi u³o¿yæ o¶wiadczenie niespe³niaj±ce warunków do jego przyjêcia.
Oczekujê profesjonalnej obs³ugi, przyjêcia mojego wniosku i rozpatrzenia go przez osobê kompetentn± w oparciu u podpisane przeze mnie, Pana Piotra Maria-¦liwicki oraz Pana Jaros³awa Pi±tkowskiego warunki ubezpieczenia mojego telewizora.
Nasz± rozmowê nagra³em i chêtnie bym u¿yczy³, ale Pani Joanna Amanowicz-Przezyman nie zgodzi³a siê na jej wykorzystanie.
Jakby siê ta sprawa nie skoñczy³a - pozostaje niesmak. Moja rodzina nie bêdzie ju¿ korzystaæ z us³ug Waszej firmy a zapytanym bêdê udostêpnia³ ten list.
Z wyrazami szacunku ...