Finamo, firma doradztwa finansowego, uruchamia 9 listopada br. holistyczny internetowy portal ubezpieczeniowy. Finamo Direct to kompleksowy portfel ubezpieczeñ pocz±wszy od komunikacyjnych i mieszkaniowych przez turystyczne, zdrowotne po OFE.
Wprowadzenie szerokiej oferty ubezpieczeñ jest zgodne ze strategi± Finamo, polegaj±c± na kompletnym doradztwie w zarz±dzaniu finansami osobistymi, które nie jest pe³ne bez ochrony jak± s± ubezpieczenia. Kana³ internetowy jest komplementarny w stosunku do sieci tradycyjnych Centrów Finansowych Finamo. Dziêki temu zwiêkszamy zasiêg naszego dzia³ania.
Projekt Finamo Direct zosta³ oparty na badaniach potrzeb internautów, wed³ug których niska cena, oszczêdno¶æ czasu i komfort podejmowania decyzji to podstawowe przyczyny korzystanie z kana³u internetowego. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie Finamo przygotowa³o przyjazn± dla klienta platformê internetow±. Finamo Direct to nie tylko mo¿liwo¶æ porównania ubezpieczeñ, ale równie¿ dobrania optymalnego rozwi±zania dla konkretnego klienta, poprzez wbudowany proces doradczy, polegaj±cy na odpowiednim systemie pytañ i opcji wyboru.
Dziêki wdro¿eniu portalu www.finamodirect.pl Finamo chce pozyskaæ nowych klientów, którzy s± zwolennikami zakupów przez internet. Portal jest skierowany równie¿ do osób, które maj± ma³e zaufanie do w pe³ni wirtualnych instytucji finansowych. Bêd± one mog³y skorzystaæ z platformy za po¶rednictwem doradcy w oddziale Finamo.
Finamo Direct to szeroki portfel ubezpieczeñ od komunikacyjnych i mieszkaniowych przez turystyczne, zdrowotne po OFE. W Centrach Finansowych Finamo dostêpne s± równie¿ ubezpieczenia na ¿ycie. Jednak ze wzglêdu na znaczne skomplikowanie produktu na razie nie bêd± one oferowane w Internecie.
W kolejnych etapach rozwoju projektu zostanie zwiêkszona równie¿ liczba ubezpieczycieli dostêpnych na platformie. Obecnie na Finamo Direct znajduj± ciê ubezpieczenia sze¶ciu partnerów, tj.: Uniqua, Hestia, Benefia, Aviva, Aegon, Signal Iduna.
Podstawowe kryteria doboru produktów i partnerów do Finamo Direct to atrakcyjno¶æ cenowa produktu dla Klienta oraz mo¿liwo¶æ dopasowania go do indywidualnych potrzeb poprzez szeroki zakres dodatkowych opcji.
Wa¿nym atutem Finamo Direct jest równie¿ ³atwy kontakt z call center.
-
Wed³ug badañ 87% internautów za wa¿ne uwa¿a ³atwy dostêp do call center w momencie napotkania nieprzewidzianych problemów i pytañ w procesie nabywania polisy - mówi Ma³gorzata Maroszek, Project Manager Finamo Direct. -
Dlatego na naszej platformie klient ma mo¿liwo¶æ zapisania dotychczas wype³nionych danych i skontaktowania siê z naszym call center a¿ na piêæ sposobów: tradycyjnie dzwoni±c, poprzez Skype'a, zostawiaj±c dane na formularzu kontaktowym, czatuj±c, a tak¿e poprzez funkcjê call me back. Dziêki tej ostatniej opcji klient ma pewno¶æ, ¿e oddzwonimy do niego w ci±gu 30 sekund na nasz koszt.
Na portalu Finamo Direct znajduje siê równie¿ sekcja Obszar Klienta, dziêki której mo¿na ¶ledziæ zakupione polisy, siêgn±æ w ka¿dej chwili do wa¿nych dokumentów, takich jak Ogólne Warunki Ubezpieczeñ czy edytowaæ swoje dane. Osoby, które wys³a³y aplikacjê, a nie dokona³y p³atno¶ci maj± mo¿liwo¶æ dokoñczenia transakcji w pó¼niejszym terminie przez dostêpny w tej sekcji link. Klient mo¿e równie¿ ¶ledziæ status zakupu swojej polisy oraz wykorzystaæ wcze¶niej wprowadzone dane przy wybieraniu nastêpnych ubezpieczeñ.
Finamo planuje po 6 miesi±cach funkcjonowania portalu Finamo Direct osi±gn±æ 3 procentowy udzia³ w rynku.
-
Na efektywno¶æ Finamo Direct patrzymy szerzej ni¿ tylko prosta liczba zawartych polis - wyja¶nia Fedele DiMaggio, Prezes Zarz±du Finamo SA. -
Jest to dla nas sposób na pozyskanie i dotarcie do nowych klientów. Ponadto rynek ubezpieczeñ direct, chocia¿ jest jeszcze ma³y, to szybko siê rozwija. Chcemy mieæ w nim swój udzia³.
Funkcjonalno¶ci portalu Finamo Direct zosta³y zaprezentowane na konferencji prasowej, zorganizowanej 5 listopada br. w apartamencie na 22 piêtrze Platinum Towers.
Kontakt:
Justyna Szafraniec
Dyrektor Departamentu Komunikacji i Analiz
justyna.szafraniec@finamo.pl
Finamo SA
tel.: 22 567 18 58
mobile: +48 667 80 37 19
Informacja prasowa Finamo z 06.11.09