W telewizji mo¿na ju¿ ogl±daæ najnowsz± ods³onê reklamow± Ergo Hestii. Tym razem na temat ubezpieczenia assistance.
Rozpoczê³a siê najnowsza kampania Ergo Hestii. Jej pierwszy etap to reklama telewizyjna, która bêdzie widoczna w mediach do 22 listopada. Drugi etap to materia³y reklamowe w innych rodzajach mediów. Pojawi± siê w po³owie stycznia.
Tematem przewodnim kampanii jest us³uga assistance (samochodowe, domowe i medyczne) jako dodatek do ubezpieczenia.
– Podkre¶lamy, ¿e assistance to nie tyle produkt, co us³uga dodatkowa, która jednak zmienia znacz±co wymiar ubezpieczenia. Chcemy, aby klient by³ coraz bardziej ¶wiadomy, ¿e ubezpieczenie w Ergo Hestii to nie tylko ochrona, ale i szereg udogodnieñ zapewniaj±cych poczucie bezpieczeñstwa na co dzieñ – wyja¶nia Katarzyna ¦liwiñska, zastêpca dyrektora Biura Marketingu i PR Ergo Hestii.
Stylistycznie kampania jest kontynuacj± poprzednich dzia³añ reklamowych z tego roku. –
Jasny przekaz, na jaki siê zdecydowali¶my, ma utrwaliæ w ¶wiadomo¶ci odbiorcy wizerunek Ergo Hestii jako firmy ¶wiadcz±cej najlepszy serwis posprzeda¿owy i firmy, z któr± klientowi jest po prostu wygodnie – wyja¶nia ¦liwiñska.
Kreacj± kampanii zajê³a siê agencja reklamowa Tippingpoint, a planowaniem i zakupem mediów - Brand Connection.
Kontakt
Grzegorz Blachowski
Rzecznik Prasowy
grzegorz.blachowski@
hestia.pl
Grupa Ergo Hestia
ul.: Hestii 1
81-731 Sopot
tel.: +58 559 41 81
mobile: +48 508 044 181
http://media.hestia.pl
Informacja prasowa Ergo Hestii z 30.10.09