Inter Parter Assistance Polska SA wraz Grup± ENERGA rozpoczê³y od 15 lipca pilota¿owy etap projektu „Energiczni Fachowcy”. Oferta skierowana do klientów Grupy ma zapewniæ im dostêp do profesjonalnych us³ug z zakresu home assistance. Pocz±tkowo dystrybuowana jest ona w okrêgu toruñskim. Jesieni± planowane jest wdro¿enie „Energicznych Fachowców” w pozosta³ych czê¶ciach kraju.
Program „Energiczni Fachowcy” zapewnia wsparcie elektryka, hydraulika, ¶lusarza, szklarza oraz dostêp do infolinii pod jednym numerem telefonu. Dlaczego nowa oferta, gwarantuj±ca pomoc w tym zakresie jest prze³omowa na naszym rynku?
„Po raz pierwszy w Polsce firma z sektora energetycznego zdecydowa³a siê na zapewnienie swoim klientom wsparcia z zakresu home assistance.” – mówi Jacek Konieczny Dyrektor Departamentu Handlowego w Inter Partner Assistance Polska S.A. – „Dotychczas takie ¶wiadczenia dystrybuowane by³y g³ównie przez ubezpieczycieli i banki. Obecnie, tak jak w krajach Europy Zachodniej, równie¿ firmy spoza sektora finansowego chc± udostêpniæ swoim odbiorcom profesjonalne wsparcie w domu, wzbogacaj±c tym samym swoj± ofertê. Wynika to m.in. z faktu, ¿e zapotrzebowanie na ¶wiadczenia home assistance jest ogromne. Badania rynku poprzedzaj±ce wdro¿enie naszego nowego projektu potwierdzi³y, ¿e 94% Polaków zale¿y na ³atwym dostêpie do pomocy fachowców, rzetelnie realizuj±cych naprawy domowe w razie awarii.”
Oferta „Energiczni Fachowcy” zapewnia klientom Energa, organizacjê pomocy w domu realizowan± s± przez renomowanych us³ugodawców. W zale¿no¶ci od wybranej opcji gwarantuje pokrycie kosztów pomocy w ró¿nym zakresie. Wariant Mini obejmuje koszty dojazdu specjalisty i organizacji us³ugi. Wariant Medium pokrywa dodatkowo robociznê. Wariant Standard gwarantuje równie¿ pokrycie wydatków zwi±zanych z zakupem podstawowych czê¶ci zamiennych, dziêki którym mo¿liwe jest unikniêcie dalszych szkód powsta³ych wskutek usterki. Dlaczego spó³ka Energa zdecydowa³a siê na udostêpnienie swoim klientom wsparcia w tym zakresie?
„Nowa oferta to kolejny krok w kierunku bardziej kompleksowej obs³ugi naszych klientów. Chcemy zapewniæ im pewien komfort ¿ycia i pracy, a zw³aszcza oszczêdno¶æ czasu. Wystarczy jeden telefon by w razie usterki uzyskali oni pomoc fachowca realizuj±cego naprawy domowe, dotycz±ce instalacji elektrycznej, wodnej i kanalizacyjnej, a nawet us³ugi szklarza i ¶lusarza.” – stwierdza Ireneusz Kulka, dyrektor Centrum Marketingu i Komunikacji w ENERDZE SA. - „Zdecydowali¶my siê byæ prekursorem sprzeda¿y us³ug home assistance w naszej bran¿y, poniewa¿ zale¿y nam pozyskaniu przychylno¶ci klientów i ich zadowolenia z naszej obs³ugi Chcemy mieæ pewno¶æ, ¿e oferowane us³ugi bêd± wykonywane na jak najwy¿szym poziomie. Dziêki wspó³pracy z Inter Partner Assistance ich realizacj± w ramach projektu „Energiczni Fachowcy” zajmuj± siê wyselekcjonowani specjali¶ci, dzia³aj±cy zgodnie ze standardami jako¶ciowymi naszego partnera.”
Kontakt:
Pawe³ Tabaka
664 117 109
pawel.tabaka@multipr.pl
Edyta Miszczuk
604 089 990
edyta.miszczuk@multipr.pl
Multi Communications,
ul. Wrotkowa 14
02-553 Warszawa
tel.: (22) 845 04 36
fax.: (22) 845 65 92
Informacja prasowa Inter Parter Assistance z dnia 22.07.2010 r.