Powszechny Zak³ad Ubezpieczeñ zamierza w pa¼dzierniku otworzyæ w Rzeszowie swoje Centrum Operacyjne. Do jego zadañ nale¿eæ bêdzie obs³uga polis z ca³ego regionu. Zostanie tam równie¿ uruchomione telefoniczne centrum obs³ugi, czyli tzw. call center ca³ej Grupy PZU. Pracê tam znajdzie oko³o 150 osób.
Na konferencji prasowej Rafa³ Stankiewicz, cz³onek zarz±du PZU, zaznaczy³, ¿e prace nad projektem trwaj±. Ostateczna decyzja bêdzie znana jesieni± bie¿±cego roku. Rzeszów, jako miasto akademickie, zapewni odpowiedni± kadrê pracowników. Celem zmian jest stworzenie wizerunku towarzystwa, jako nie tylko takiego, które wyp³aca pieni±dze, ale równie¿ takiego, które pomaga.
Stankiewicz równie¿ podkre¶li³, ¿e chce, aby us³ugi grupy by³y obecne we wszystkich placówkach. Na dzieñ dzisiejszy PZU SA i PZU ¯ycie maj± oddzieln± sieæ.
¬ród³o: Bankier.pl, Gazeta Ubezpieczeniowa
OZ