Prawie 100 klientów Pekao ka¿dego dnia unika problemów dziêki jednemu telefonowi. Zepsuty samochód, zalana ³azienka, zgubiony klucz, opó¼niony samolot na odleg³ym od kraju lotnisku. Te nieprzyjemne problemy nie musz± byæ uci±¿liwe dziêki Eurokontom z Ubezpieczeniem Assistance. Bank Pekao S.A. chc±c przypomnieæ klientom o dostêpnych opcjach pomocy oraz zachêciæ do czêstszego wykorzystywania ubezpieczenia, uruchomi³ specjalny serwis www.awystarczylozadzwonic.pl, który w trójwymiarowy sposób przypomina o bezp³atnym ubezpieczeniu dostêpnym w Eurokontach.
Coraz wiêcej klientów przekonuje siê, ¿e wystarczy zadzwoniæ na jeden numer, aby zaoszczêdziæ pieni±dze i czas na usuwanie ró¿nych domowych awarii, k³opotów z samochodem czy innych nieprzewidzianych zdarzeñ. W ubieg³ym roku klienci Pekao korzystali w ramach ubezpieczenia Assistance do Eurokont najczê¶ciej z:
- pomocy domowej (52% wszystkich korzystaj±cych) - w ramach tego serwisu najczê¶ciej realizowane by³y: naprawa sprzêtu RTV/AGD, pomoc hydraulika i ¶lusarza,
- pomocy samochodowej (22% wszystkich korzystaj±cych) - holowanie samochodu, usuniêcie usterki na miejscu (wymiana przebitej opony, dostarczenie benzyny, zatrza¶niête kluczyki w samochodzie),
- pomoc medyczna w kraju i za granic± (8%) - wizyty lekarskie i konieczne zabiegi medyczne w przypadku zachorowania czy wypadku w czasie podró¿y za granic±, ale tak¿e wizyty lekarza, oraz transport medyczny w kraju w nastêpstwie nieszczê¶liwego wypadku
- Infolinii (pozosta³e 18%) - potrzebna informacja o dostêpnych po³±czeniach komunikacyjnych, hotelach, proste konsultacje medyczne, prawne.
Zakres ochrony, kwota ubezpieczenia jest ró¿na w zale¿no¶ci od rodzaju posiadanego konta. W przypadku kosztów leczenia za granic± kwota ubezpieczenia wynosi do 100.000 z³. Decyzja o wyborze rodzaju rachunku jest jednocze¶nie decyzj± o dostêpnym zakresie Ubezpieczenia Assistance.
O tym, ¿e ubezpieczenie mo¿e siê zawsze przydaæ, nasi klienci przekonali siê przy okazji wydarzeñ takich jak chmura py³u wulkanicznego nad Europ±, a tak¿e w czasie ulewnych deszczy i powodzi. W tym czasie Bank pomaga³ klientom w pilnym poszukiwaniu taniego noclegu blisko lotniska, na którym niespodziewanie l±dowali, rezerwacji biletów lotniczych czy kolejowych w czasie problemów zwi±zanych z zamkniêciem nieba nad Europ±.
Czêste by³y te¿ przypadki holowania pojazdów, które utknê³y podczas przejazdu przez ogromne ka³u¿e tworz±ce siê podczas ulewnych deszczy, jakie ostatnio nawiedzi³y nasz kraj. Dziêki Ubezpieczeniu Assistance, klienci nie wydali nawet z³otówki na te us³ugi.
Ubezpieczenia do kont osobistych Bank Pekao SA ma w swojej ofercie ju¿ od 7 lat. Od pocz±tku s± one bezp³atne dla klientów. W tym czasie dokonywali¶my wielu zmian, dodawali¶my nowe obszary ochrony ubezpieczeniowej, likwidowali¶my bariery i ograniczenia, korzystaj±c z praktycznego do¶wiadczenia jakie mamy. Liczba klientów którzy skorzystali z naszego ubezpieczenia przekroczy³a ju¿ dawno 100.000 osób.
Chcemy, aby coraz wiêcej naszych klientów pamiêta³o, ¿e oprócz konta dostaje w Banku Pekao bezp³atne ubezpieczenie, z którego warto korzystaæ! Dlatego przygotowali¶my now± akcjê informacyjn± dla naszych klientów na stronie www.awystarczylozadzwonic.pl, która ma przypominaæ o ubezpieczeniu oraz pokazaæ, jak ³atwo i w jakich sytuacjach mo¿na z niego korzystaæ. - mówi Dorota ¯ak, Dyrektor Biura Rachunków w Pekao SA.
Kontakt:
Tomasz Bogus³awski
Biuro Prasowe
tomasz.boguslawski@pekao.com.pl
tel.: +48 22 524 54 43
mobile: +48 661 380 477
fax: +48 22 534 63 65
Informacja prasowa Pekao z dnia 24.06.2010 r.