X
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku,
zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na temat naszej polityki prywatności znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Marka Aviva podwójnie wyróżniona – za relacje z klientami

2010-06-18 08:14 piątek
Aviva otrzymała certyfikat Marki Wysokiej Reputacji (Premium Brand) i godło Firma Przyjazna Klientowi.

Marka Aviva, obecna w Polsce od roku, znalazła się w gronie 21 Marek Wysokiej Reputacji. Wiele z nich znanych jest polskim klientom od kilkunastu bądź kilkudziesięciu lat, jak np. Danone czy PKO Bank Polski. Certyfikat Premium Brand przyznawany jest na podstawie niezależnych badań konsumenckich, przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC. Wyniki ogłoszono 16 czerwca.

Godło „Firma Przyjazna Klientowi” nadaje Fundacja Obserwatorium Zarządzania po przeprowadzeniu niezależnego audytu. Składał się on z oceny procedur i narzędzi w obszarze obsługi klienta, oceny obsługi klienta w placówkach Aviva oraz badania poziomu satysfakcji klientów. Aviva jest pierwszą firmą ubezpieczeniowo-inwestycyjną, która otrzymała ten tytuł.

Nagrody potwierdzają, że dotrzymujemy obietnic składanych klientom. Traktujemy ich indywidualnie – szanujemy to, kim są i czego potrzebują, a oni doceniają wiedzę naszych doradców i jakość usług. Nagrody dla marki Aviva potwierdzają też powodzenie i wysoką efektywność działań w ramach kampanii rebrandingowej, rozpoczętej przed rokiem. Kluczowe znaczenie miało zintegrowanie działów obsługujących klientów przed wprowadzeniem marki Aviva, uproszczenie procedur, szybsza wypłata świadczeń ubezpieczeniowych
– mówi Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes grupy Aviva w Polsce.

Kontakt:

Bohdan Białorucki
rzecznik prasowy
tel. (22) 557 43 41; 501 781 140
bohdan.bialorucki@aviva.pl

Grzegorz Mathea
tel. (22) 557 43 70
grzegorz.mathea@aviva.pl

Informacja prasowa Avivy z dnia 17.06.2010 r.