Europ Assistance Polska rozpoczê³a obs³ugê pakietów assistance oferowanych do nowych kart kredytowych Deutsche Bank Premium Club Silver oraz Deutsche Bank Premium Club Gold.
Assistance Auto VIP to pakiet us³ug assistance oferuj±cy pomoc w sytuacji wypadku drogowego, kolizji, kradzie¿y samochodu, jego awarii, a tak¿e w przypadku przebicia opony lub braku paliwa. Posiadacze kart Silver mog± liczyæ na pomoc na terenie ca³ej Polski, za¶ karty Gold zosta³y wzbogacone o us³ugi dostêpne na terenie Europy. Oferta obejmuje organizacjê i pokrycie kosztów naprawy samochodu na miejscu zdarzenia lub jego odholowanie do warsztatu. W razie konieczno¶ci Europ Assistance Polska zorganizuje posiadaczom wspomnianych kart zakwaterowanie w hotelu lub samochód zastêpczy, by klienci mogli swobodnie kontynuowaæ podró¿.
- Pakiet Assistance Auto VIP to jedna z kluczowych cech naszych nowych kart kredytowych, skierowanych w g³ównej mierze do kierowców, dla których niezwykle wa¿na jest pewna i szybka pomoc w trudnych sytuacjach na drodze i w razie kradzie¿y pojazdu. Posiadacze tych kart dodatkowo mog± zbieraæ punkty w ramach programu lojalno¶ciowego Premium Club i dokonywaæ szybkich p³atno¶ci zbli¿eniowych, dziêki us³udze PayPass – mówi Szymon Kuchciak Dyrektor Centrum Rozwoju Kart Kredytowych Deutsche Bank PBC.
Posiadacze kart Deutsche Bank Premium Club Silver oraz Deutsche Bank Premium Club Gold, otrzymaj± równie¿ mo¿liwo¶æ skorzystania z assistance domowego. Us³ugi te pomog± klientom w sytuacji w³amania, kradzie¿y lub innego zdarzenia losowego, np. po¿aru lub zalania. Ponadto, assistance domowy zapewni klientom pomoc w sytuacji awarii sprzêty RTV/AGD/PC w miejscu zamieszkania. Posiadacze kart Deutsche Bank Premium Club Silver oraz Deutsche Bank Premium Club Gold mog± liczyæ na organizacjê i pokrycie kosztów interwencji specjalisty, dozór lub transport mienia, a tak¿e transport klienta i cz³onków jego rodziny. A w sytuacji zagubienia karty, Europ Assistance Polska zapewni pomoc w jej zastrze¿eniu.
Posiadacze kart Deutsche Bank Premium Club Gold otrzymaj± równie¿ dostêp do serwisu concierge.
Kontakt:
Joanna Be³za
Head of PR & Marketing
tel. 0-22 205 50 04
E-mail: Joanna.Belza@europ-assistance.pl
Ma³gorzata Morañska
PR & Marketing Specialist
tel. 0-22 205 50 15
E-mail: Malgorzata.Moranska@europ-assistance.pl
Informacja prasowa Europ Assistance z dnia 10.05.2010 r.