X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Ubezpieczyciele pomagaj± podró¿nym

2010-04-23 09:28 pi±tek
W zwi±zku z parali¿em ruchu lotniczego w Europie, który by³ skutkiem erupcji wulkanu Eyjafjallajökull, koszty ponios³y nie tylko linie lotnicze, ale tak¿e sami podró¿ni. Ubezpieczyciele, chc±c pomóc osobom, które mia³y problemy z powrotem do swojego kraju, przed³u¿yli im okres ochrony ubezpieczeniowej.

Post±pi³a tak m.in. Ergo Hestia - przed³u¿a ona okres ubezpieczenia wszystkim klientom, którzy wykupili polisê Hestia Podró¿e i wracaj± do Polski z opó¼nieniem lub wci±¿ czekaj± na powrót do kraju. Jeste¶my towarzystwem ubezpieczeniowym, które chce chroniæ swoich klientów w ka¿dej sytuacji – przekonuje Ma³gorzata Sztabiñska, dyrektor Biura Ubezpieczeñ Indywidualnych Ergo Hestii. – Dlatego zdecydowali¶my wyd³u¿yæ okres ubezpieczenia do dnia powrotu z podró¿y, jednak maksymalnie do 25 kwietnia 2010 r.
 
W ubezpieczeniu podró¿nym nie ma klauzuli, która gwarantuje odszkodowanie za odwo³anie lotu. Wed³ug „Dziennika Gazety Prawnej”, pasa¿er, w sytuacji gdy lot jest odwo³any, mo¿e domagaæ siê pe³nego zwrotu kosztów lotu, a tak¿e dwóch bezp³atnych rozmów telefonicznych oraz mo¿liwo¶ci wys³ania e-maila. Przewo¼nik zobowi±zany jest równie¿ udostêpniæ podró¿nym bezp³atne posi³ki i napoje.

¬ród³o: Gazeta Ubezpieczeniowa, Gazeta Prawna, Ergo Hestia

OZ