Liberty Direct – ubezpieczyciel komunikacyjny oferuj±cy polisy przez internet i telefon – startuje z now± kampani± reklamow±. Jej celem jest budowanie wizerunku Liberty Direct jako firmy, która spe³nia oczekiwania klientów, zyskuj±c tym samym ich lojalno¶æ. Re¿yserem spotu emitowanego w ramach kampanii jest Steven Diller, a zdjêcia zrealizowa³ m.in. Barry Markowitz – operator takich filmów jak nagrodzony Oscarem „Crazy Heart” czy „Aposto³”. Koncepcja filmu reklamowego zosta³a przygotowana przez DDB.
„W najnowszej kampanii podkre¶lamy ponad 100-letni± tradycjê naszej firmy, najwy¿sz± jako¶æ obs³ugi klientów oraz dobr± cenê polis oferowanych przez Liberty Direct. Jest to strategia, któr± opracowali¶my w momencie wej¶cia na rynek i któr± konsekwentnie realizujemy od blisko 3 lat. Pozwoli³a nam ona zbudowaæ wiarygodno¶æ marki Liberty Direct i staæ siê jedn± z najszybciej rozwijaj±cych siê na rynku firm” – komentuje Rafa³ Karski, Dyrektor Sprzeda¿y i Marketingu Liberty Direct. „Emitowany od kwietnia spot jest pierwszym, który zrealizowali¶my przy wspó³pracy z DDB - twórc± naszej strategii pozycjonowania” – dodaje.
„W Liberty Direct zadowolenie klienta stawiamy na pierwszym miejscu, g³êboko wierz±c, ¿e to jest podstawa sukcesu i rozwoju naszej firmy.” – mówi Marcin Andrzejczyk, Kierownik Dzia³u Komunikacji Marketingowej Liberty Direct.
Dziêki przyjêtej strategii Liberty Direct sta³o siê jednym z najszybciej rozwijaj±cych siê ubezpieczycieli komunikacyjnych dzia³aj±cych w systemie bezpo¶rednim na rynku polskim. Liberty Direct zebra³a w ubieg³ym roku 87,4 mln z³, co oznacza ponad 40% proc. wzrost przypisu w porównaniu do roku 2008. Ubezpieczycielowi zaufa³o ju¿ ponad 140 tys. klientów.
Kontakt:
Biuro Prasowe Liberty Direct
e.pitera@walk-talk.pl
a.bacinska@walk-talk.pl
m.lesiewska@walk-talk.pl
tel. 22 826 70 70
Informacja prasowa Liberty Direct z dnia 06.04.2010 r.