Z pocz±tkiem kwietnia UNIQA uruchamia internetowy Portal Obs³ugi Sprzeda¿y - narzêdzie sprzeda¿owe nowej generacji dla sprzedawców i partnerów Grupy.
-
Wdro¿enie nowego Portalu Obs³ugi Sprzeda¿y jest kolejnym krokiem w realizacji naszej misji Ubezpieczyciela Nowej Generacji. Ambicj± i celem UNIQA jest dostarczanie jak najnowocze¶niejszych rozwi±zañ - zarówno produktowych, jak i procesowych - umo¿liwiaj±cych maksymalnie komfortow± i efektywn± pracê naszych sprzedawców i partnerów. - mówi Hans Christian Schwarz, wiceprezes spó³ek Grupy UNIQA w Polsce.
Portal Obs³ugi Sprzeda¿y jest systemem online, dostêpnym z poziomu przegl±darki internetowej, zapewniaj±cym bardzo szerokie funkcjonalno¶ci:
- Obs³uga ubezpieczeñ: przygotowanie ofert, wystawianie polis online, rejestracja polis wystawionych papierowo oraz przegl±d portfela sprzedawcy. Pozwala na wznowienie istniej±cej polisy za pomoc± „jednego przycisku\". Polisa wystawiana jest zgodnie z aktualn± taryf± i jednocze¶nie jest rejestrowana w systemie.
- Przegl±d klientów: przegl±danie bazy klientów sprzedawcy wg zadanych kryteriów (np. wg przedzia³u wiekowego, miejsca zamieszkania, posiadanych produktów). Umo¿liwia ³atw± identyfikacjê potrzeb i mo¿liwo¶ci w ramach posiadanego portfela, m.in. cross-selling produktów.
- Przegl±d szkód: pozwala na klasyfikowanie klientów wg poziomu szkodowo¶ci.
- Prowizje: bie¿±ca informacja nt. wyp³at otrzymywanych z UNIQA.
- Planowanie sprzeda¿y: planowanie i monitoring realizacji planów sprzeda¿owych - zarówno w³asnych, jak i jednostek podleg³ych.
- Aktualno¶ci: bie¿±ce informacje przekazywane z centrali UNIQA do sieci sprzeda¿y, odpowiednio sprofilowane wg odbiorcy.
- Zadania i Kalendarz: automatycznie informuje o nadchodz±cych terminach, m.in. wyga¶niêcia polis lub op³acenia rat za dan± polisê. Pozwala planowaæ dzia³ania sprzeda¿owe na wybrany okres oraz zlecaæ zadania do realizacji i je rozliczaæ.
-
Funkcjonalno¶ci, jakie zapewnia Portal Obs³ugi Sprzeda¿y, zdecydowanie wp³yn± na jako¶æ i organizacjê pracy naszych agentów, dyrektorów jednostek sprzeda¿owych i managerów centrali. Jeste¶my przekonani, ¿e doceni± je równie¿ wspó³pracuj±cy z UNIQA brokerzy ubezpieczeniowi i dealerzy samochodów - zapewnia Schwarz.
Portal Obs³ugi Sprzeda¿y nie wymaga instalacji na komputerze, jest intuicyjny i ³atwy w obs³udze. Zapewnia dostêp do produktów maj±tkowych i ¿yciowych w jednym miejscu, 24 godziny na dobê przez 7 dni w tygodniu. Dziêki budowie modu³owej, mo¿liwa jest jego sta³a rozbudowa, w oparciu o bie¿±ce potrzeby i sugestie u¿ytkowników.
Od strony technicznej za system odpowiada Comarch - polski integrator systemów informatycznych i dostawca w³asnych produktów dla najwa¿niejszych sektorów gospodarki.
Kontakt:
Anna Skusiewicz
PR Manager
Grupa Ubezpieczeniowa UNIQA Polska
anna.skusiewicz@uniqa.pl
tel.: 426344766
ul.: Gdañska 132
90-520 £ód¼
Informacja prasowa UNIQI z dnia 07.03.2010 r.