X
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku,
zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na temat naszej polityki prywatności znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Kontrowersje związane z najnowszą kampania reklamową PZU

2010-03-18 08:52 czwartek
Ostatnia kampania reklamowa PZU budzi wiele kontrowersji. Przekaz skierowany jest głównie do kierowców, którzy jeżdżą nieostrożnie, łamią przepisy itp. Zachęca się ich do zakupu ubezpieczenia komunikacyjnego w PZU. Sęk w tym, że taki kierowca nie otrzyma pełnego odszkodowania, gdy zdarzy się wypadek.

Jak powiedział Marcin Z. Broda z firmy Ogma, monitorującej rynek ubezpieczeniowy, "PZU pokazuje w nich niebezpieczne zachowania kierujących czy pasażerów. Widz może odnieść wrażenie, że nie ma w nich nic złego, bo i tak można się ubezpieczyć".

PZU broni się: „trzeba pamiętać, że reklama jest pewną formą ekspresji z definicji uproszczoną”.

Źródło: Gazeta Prawna, Bankier.pl

OZ