X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Jako¶æ obs³ugi klienta w ZUS ma byæ poprawiona

2010-02-22 08:47 poniedzia³ek
Zbigniew Derdziuk, prezes Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych, chce podnie¶æ jako¶æ i szybko¶æ obs³ugi klientów instytucji. Zapowiada, ¿e usprawni dzia³anie najgorzej prosperuj±cych placówek. — Poza standardowymi remontami nie bêdziemy ju¿ inwestowaæ w budynki. Chcemy usprawniæ dzia³anie ZUS — twierdzi Derdziuk.

ZUS ma zamiar wprowadziæ szereg u³atwieñ dla klientów, m. In. deklaracje mikroprzedsiêbiorców bêd± wype³niaæ pracownicy ZUS, a nie oni sami. Aby dokonaæ wyznaczonych celów trzeba wymieniæ du¿± czê¶æ sprzêtu – komputerów, drukarek, itp. ZUS ma zamiar skorzystaæ z us³ug firmy Asseco, która pomo¿e mu w negocjacjach oraz w przygotowaniu wizjê nowego systemu.

Plan usprawnienia dzia³ania ZUS jest zabiegiem jak najbardziej po¿±danym. ¦wiadcz± o tym ostatnie wyniki CEBOS, które wyra¼nie wskazuj±, ¿e wiêkszo¶æ Polaków negatywnie odnosi siê do tej instytucji.

¬ród³o: Puls Biznesu

OZ