Grupa Generali została uhonorowana przez redakcję miesięcznika ekonomicznego „Home & Market" nagrodą Srebrnego Parasola, zyskując tym samym miano najlepszego ubezpieczyciela w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw w roku 2009. Wyróżniony przez magazyn został także Prezes Zarządu Grupy Generali - Andrzej Jarczyk jako jeden z najlepszych polskich menadżerów minionego roku. Wręczenie nagród odbyło 20 stycznia br. podczas uroczystej gali w Warszawie.
Home and Market już od wielu lat przyznaje prestiżowe nagrody instytucjom finansowym w Polsce. „Srebrny Parasol" to jedno z prestiżowych wyróżnień dla środowiska ubezpieczeniowego. Redakcja miesięcznika we współpracy z Instytutem Analiz Gospodarczo-Ekonomicznych przyznaje nagrody „Srebrnego Parasola" tym firmom, które w specjalnym sondażu, przeprowadzanym wśród klientów towarzystw ubezpieczeniowych, zostaną wskazane jako najbardziej godne zaufania i świadczące najlepszy standard usług.
W ramach piętnastej już edycji klienckiego sondażu towarzystw ubezpieczeniowych przeprowadzonych przez Home and Market, Generali zostało najlepiej ocenione przez małe i średnie przedsiębiorstwa. Wysoki poziom jakości obsługi oraz produktów odnotowano zarówno w przypadku ubezpieczeń majątkowych jak i życiowych.
Podczas uroczystej gali, która podsumowywała działalność gospodarczą w roku 2009, Grupa Generali została nagrodzona dwukrotnie. W ramach XIV edycji Walnego Zgromadzenia Zarządu Polskiej Gospodarki, członkowie kolegium redakcyjnego magazynu Home & Market wybrali menadżerów, którzy w ich opinii byli najskuteczniejsi i odnieśli największe sukcesy w minionym roku. W tym elitarnym gronie kilkunastu osób znalazł się także Prezes Zarządu Grupy Generali Andrzej Jarczyk.
„Od początku 2009 roku wszyscy ubezpieczyciele zmagają się z trudnościami, jakie niesie ogólnoświatowy kryzys i znaczące spowolnienie gospodarcze w Polsce. Generali od lat rozwija się jednak w zdecydowanie szybszym tempie niż pokazują to wyniki rynkowe w Polsce. Tę pozytywną passę Towarzystwo chciałoby utrzymać również w nowym roku. Szybkość reagowania na potrzeby klientów, oferowanie produktów wychodzących na przeciw ich potrzebom, innowacyjne rozwiązania, doskonały, profesjonalny, niezawodny serwis, jak również optymalna cena - to główne elementy na których Generali bazuje swoją działalność w tych trudnych warunkach rynkowych. Dziękujemy, więc wszystkim, którzy nas docenili" - komentuje Andrzej Jarczyk, prezes zarządu Grupy Generali.
Kontakt:
Paweł Wróbel
rzecznik prasowy
pawel.wrobel@generali.pl
Grupa Generali
ul.: Postępu 15 B
02-676 Warszawa
tel.: (+48 22) 543 05 00 - centrala Generali
mobile: +48 510 000 920
fax: (+48 22) 543 08 94
Informacja prasowa Generali z dnia 21.01.2010 r.