X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Nowy szef marketingu i PR w Ergo Hestii

2009-12-14 08:20 poniedzia³ek
Stanowisko dyrektora Biura Marketingu i PR w sopockiej Ergo Hestii z pocz±tkiem grudnia objê³a Katarzyna ¦liwiñska.

Katarzyna ¦liwiñska z Ergo Hesti± zwi±zana jest od 10 lat. Przez kilka lat zajmowa³a siê HR z ukierunkowaniem na tematykê rozwojow±, a nastêpnie zarz±dza³a projektami z zakresu wsparcia sprzeda¿y i marketingu. Ma siedmioletnie do¶wiadczenie mened¿erskie.

Jako szef Biura Marketingu i PR Ergo Hestii chce postawiæ przede wszystkim na konsekwentne budowanie rozpoznawalno¶ci i wizerunku marki w oparciu o doprecyzowane wyró¿niki rynkowe, dalszy rozwój prê¿nej polityki produktowej, a tak¿e wzmocnienie i usystematyzowanie marketingowego wsparcia sprzeda¿y.

Z wykszta³cenia jest psychologiem. W pracy rozwija i wykorzystuje swoje zainteresowania – psychologiê spo³eczn±, marketing oraz zarz±dzanie strategiczne. Zawodowo lubi kierowaæ siê zasad± J. Keystorma: „respect people, make money and have fun”.

Kontakt:

Grzegorz Blachowski
Rzecznik Prasowy
grzegorz.blachowski@hestia.pl
Grupa Ergo Hestia
tel.: +58 559 41 81
mobile: +48 508 044 181
http://media.hestia.pl

Informacja prasowa Ergo Hestii z 11.12.09