Europ Assistance Polska wraz z BZWBK-Aviva Towarzystwem Ubezpieczeñ Ogólnych S.A. opracowali pakiet us³ug assistance specjalnie dla kobiet. Program adresowany jest do posiadaczek Konta na Obcasach w Banku Zachodnim WBK. W ramach pakietu oferowany jest assistance medyczny, domowy, samochodowy, a tak¿e dostêp do ca³odobowej infolinii.
Posiadaczki konta dla kobiet mog± liczyæ na zorganizowanie domowej wizyty lekarza, dostawy leków oraz sprzêtu medyczno-rehabilitacyjnego do domu. Hospitalizowane klientki bêd± mia³y zapewnion± domow± opiekê pielêgniarsk± po opuszczeniu szpitala. Ponadto, Europ Assistance Polska zadba o opiekê nad ich dzieæmi oraz bliskimi osobami niesamodzielnymi, gdy w sytuacji nag³ego zachorowania ubezpieczonej lub wypadku z jej udzia³em, zaistnieje taka potrzeba.
W ramach assistance medycznego Europ Assistance Polska oddaje do dyspozycji klientkom Banku Zachodniego WBK ca³odobow± infoliniê medyczn±.
„Kobiety bardziej troszcz± siê o zdrowie swoje i bliskich. Specjalnie dla nich uruchomili¶my infoliniê medyczn± ze szczególnym uwzglêdnieniem dostêpu do informacji na temat profilaktyki nowotworowej. Pod wskazanym numerem telefonu klientki bêd± mog³y zdobyæ informacjê o miejscach i godzinach badañ profilaktycznych, testów, wizyt lekarskich. Na ¿yczenie Pañ, nasi konsultanci zorganizuj± równie¿ wizytê u lekarza” – wyja¶nia Joanna Wiêckowska, Key Account Manager Europ Assistance Polska.
W ramach assistance domowego Posiadaczki Konta na Obcasach w Banku Zachodnim WBK objête ubezpieczeniem mog± liczyæ na zorganizowanie i pokrycie kosztów interwencji specjalisty (¶lusarza lub hydraulika) na wypadek kradzie¿y z w³amaniem, lub awarii mienia w miejscu zamieszkania.
Uzupe³nieniem programu jest pakiet assistance samochodowy w ramach którego, Europ Assistance Polska zorganizuje i pokryje koszty naprawy samochodu na miejscu awarii lub koszty odholowania pojazdu, a tak¿e wymiany ko³a. Ponadto, dla kierowców-kobiet zosta³a przygotowana specjalna, ca³odobowa infolinia.
„Dostosowanie programów assistance do konkretnej grupy odbiorców wi±¿e siê z g³êbsz± analiz± i rozpoznaniem potrzeb owej grupy. Niemniej jednak ³atwiej potem spe³niæ konkretne oczekiwania i precyzyjniej pomóc w trudniejszych sytuacjach. Mamy nadziejê, ¿e program, opracowany wspólnie z BZWBK–Aviva Towarzystwem Ubezpieczeñ podniesie poczucie bezpieczeñstwa Pañ oraz pozwoli im cieszyæ siê naszym wsparciem i w codziennych i w tych wyj±tkowych sytuacjach” – dodaje Joanna Wiêckowska.
Wiêcej informacji udzieli:
Joanna Be³za
Head of PR & Marketingtel.
0-22 205 50 04
E-mail: Joanna.Belza@europ-assistance.pl
Ma³gorzata Morañska
PR & Marketing Specialist
tel. 0-22 205 50 15
E-mail: Malgorzata.Moranska@europ-assistance.pl
Informacja prasowa Europ Assistance z 01.12.09