X
U¿ywamy plików cookies, by u³atwiæ korzystanie z naszego serwisu. Je¶li nie chcesz, aby pliki cookies by³y zapisywane na Twoim dysku,
zmieñ ustawienia swojej przegl±darki. Wiêcej na temat naszej polityki prywatno¶ci znajdziesz tutaj.

www.ubezpieczenie.com.pl

Nowe praktyki obs³ugi klientów bancassurance

2009-10-20 10:25 wtorek
Jak podaje "Dziennik Gazeta Prawna", od nastêpnego miesi±ca banki zaczn± stosowaæ nowe zasady sprzeda¿y ubezpieczeñ ochronnych. 

Nowe standardy sprzeda¿y ubezpieczeñ to wynik wspólnego wysi³ku Zwi±zku Banków Polskich oraz Polskiej Izby Ubezpieczeñ. Obie instytucje pracuj± tak¿e nad dobrymi praktykami zwi±zanymi z polisami finansowymi.

Zmiany zasad sprzeda¿y wynikaj± przede wszystkim ze skarg klientów, które dotyczy³y ubezpieczeñ sprzedawanych w bankach.¦rodowiska bankowe i ubezpieczeniowe wola³y rozwi±zaæ ten problm na w³asn± rêkê. Gdyby do tego nie dosz³o, najprawdopodobniej sprawê za³atwi³yby odpowiednie przepisy prawa. Takie rozwi±zanie powoli szykowa³a komisja Nadzoru Finansowego.

¼ród³o: Gazeta Ubezpieczeniowa, Dziennik Gazeta Prawna

PaS